blad 00515!? o co chodzi?

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

blad 00515!? o co chodzi?

Postprzez Elkozako92 » 30 paź 2012, o 18:17

Panowie no i Panie mam pewien problem z moim 1.8 AAM. Natomiast w golfie wariują obroty strasznie nim szarpie no i czesto gasnie po wcisnieciu sprzegla.. po podlaczeniu golfa pod vag wyskoczyl mi blad
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal
Moglibyscie mi wytlumaczyc o co chodzi?
Avatar użytkownika
Elkozako92
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 1 lut 2012, o 19:15
Lokalizacja: Zabrze

blad 00515!? o co chodzi?

 

Re: blad 00515!? o co chodzi?

Postprzez Pawełgolfgreen » 30 paź 2012, o 19:16

Sprawdzałeś Vag na włacząnym silniku? na Wyłączonym zawsze bedzie ten błąd wiem bo sam go mam :lol:
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Elkozako92 » 30 paź 2012, o 19:22

tylko zaplon wlaczony byl... a te objawy ktore napisalem to od czego moga byc wiesz moze?
Avatar użytkownika
Elkozako92
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 1 lut 2012, o 19:15
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez Pawełgolfgreen » 30 paź 2012, o 19:57

Nie mam pojęcia sam mam ten błąd. Zapala tobie od razu jak silnik masz ciepły?
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez damianco » 30 paź 2012, o 20:24

Czujnik pozycji wału krzywkowego (czujnik efektu halla) – brak sygnału (G40)
Avatar użytkownika
damianco
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 11 sie 2007, o 22:20
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Elkozako92 » 30 paź 2012, o 20:35

Pawełgolfgreen napisał(a):Nie mam pojęcia sam mam ten błąd. Zapala tobie od razu jak silnik masz ciepły?


Tak jak silnik jest ciepły to odrazu pali ale za to jak jest zimny to mam problem z odpaleniem..
Avatar użytkownika
Elkozako92
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 1 lut 2012, o 19:15
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez arkadiusz87 » 30 paź 2012, o 22:52

kolego jak nie bedziesz mogl odpalic na zimnym silniku to zdejmij wtyczke od czujnika temperatury jak odpali to do wymiany czujnik .. przeczysc silniczek krokowy i przepustnice nie powinien juz gasnac na wcisnietym sprzegle
to samochód wybiera kierowce a nie kierowca samochód ;p
Avatar użytkownika
arkadiusz87
Badacz tematu
 
Posty: 203
Dołączył(a): 3 kwi 2010, o 19:38
Lokalizacja: gorzów wlkp

Postprzez pablomed » 31 paź 2012, o 00:09

Elkozako92, jeszcze dość istotne czy na ciepłym ci szarpie na obu paliwach, bo jak na obu to najpierw układ zapłonowy, kable świece itd - cą wątpliwe wymień. oraz skontroluj szczelność podstawki gumowej pod zespołem wtryskowym
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Elkozako92 » 31 paź 2012, o 18:43

Dzieki Koledzy ! Juz zrobione ;) mialem okazje kupic caly aparat zaplonowy. Wymienilem i jak narazie jest wysmienicie :) (zobaczymy jak dlugo) heh. Czyli temat do zamkniecia mi sie wydaje :)
Avatar użytkownika
Elkozako92
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 1 lut 2012, o 19:15
Lokalizacja: Zabrze


- - - warszawa.markowe-akumulatory.pl



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

cron