błąd Vag 00670 PILNE

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez Pawełgolfgreen » 19 paź 2012, o 19:14

Nagram film i zobaczysz jaki cyrk pod maską :lol: niby przeowdy firmy beru, nie wiadomo kiedy ostatnie zmieniane były... Jutro bedzię nowy zestaw wraz z kopułką i palec
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

 

Postprzez pablomed » 20 paź 2012, o 15:12

tylko nie myl tzw jonizacji czyli jarzenia się kabli na całej dlugości z iskrzeniem, bo jonizacja jest normą dla niektorych typów kabli. NIE ZNIECHĄCAM DO WYMIANY. Ale kable mozesz miec dobre
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Pawełgolfgreen » 30 paź 2012, o 16:52

zrobiłem małe zakupy. kupiłem czujnik temperatury, świece, przewody WN beru,palec oraz kopułka. Nadal to samo długo kreci jak silnik jest ciepły np pójde do sklepu za parę minut zapalam silnik to samo (Zawsze odpala po jakimś czasie max do 7 sekund)....Z rana zawsze odpala od pierwszego strzeła. już nie mam głowy co mam zrobić.... :-x
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez pablomed » 31 paź 2012, o 00:15

Pawełgolfgreen, nie martw się, pisałem ci wcześniej żebyś się liczył z tym że wymiana kabli nie pomoże ale takiego zakupu nie żałuj coś masz z głowy a silniczkowi to się przyda na przyszłość.
A jeśli chcesz więcej propozycji to pisz więcej szczegółów, piszesz na dziale LPG a ani słowa nie czytałem w twoich postach o tym czy to samo jest na benzynie co ina LPG, czy próbowałeś standardowego resetu sterownika silnika. I napisz czy w tej chwili masz tylko problem z odpalaniem czy jeszcze coś się dzieje.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Pawełgolfgreen » 31 paź 2012, o 17:51

resetpwałem sterownik silnika nic się nie zmieniło.Mam tylko problemy z odpaleniem nic wiecej. jeśli chodzi o LPG to ja nie odpalam na gazie, mogę tylko odpalić awaryjnie trzymając przycisk G przez 10sekund ale i tak trzeba kręcić silnikiem. zauwazyłem ze czasami podczas zapalania oczyweiście na benzynie jest tak że od razu zapali na 1 sekundę i po chwili wraca do kręcenia silnikiem rozrusznikiem,Tak jakby coś z benzyną
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez mate157 » 31 paź 2012, o 19:43

Ja bym szukał przyczyny w cewce zapłonowej, albo w pompie paliwa.
Avatar użytkownika
mate157
Badacz tematu
 
Posty: 353
Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 12:46
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Pawełgolfgreen » 31 paź 2012, o 19:44

Dzięki kolego. jeżeli wymienię cewkę to bede musiał ustawić kąt zapłonu?Dzisiaj odkreciłem przewód paliwowy co idzie do monowtrysku,kolega włączył zapłon i okazało się że dostaje paliwo...
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez mate157 » 31 paź 2012, o 21:51

Pawełgolfgreen, Przy wymianie cewki nic nie zmieniasz przy kącie zapłonu
Avatar użytkownika
mate157
Badacz tematu
 
Posty: 353
Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 12:46
Lokalizacja: Krosno

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości

cron