błąd Vag 00670 PILNE

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

błąd Vag 00670 PILNE

Postprzez Pawełgolfgreen » 14 paź 2012, o 19:19

Witam. Mam powazny problem. Dzisiaj sprawdziłem pod vag wyskoczył dokładny błąd:
00670 - Shareware Version. To Decode all DTC's
03-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Co ten bląd oznacza dokładnie, kasowałem go ale jak widze pokazuje nadmiernie :cry: czytałem o czujniku przepustnicy . Jakie sa objawy o blędzie i jak naprawić. Moge powiedzieć ze od tygodnia cieżko zaczął zapalać, na zimnym chyba za pierwszym a jak przyjadę mniej wiecej 20km albo wiecej to zapalam 5 sekund i ledwo wchodzi w obroty pozniej jest ok :-) , Silnik 1.8 90km ADZ :->
Ostatnio edytowano 30 paź 2012, o 16:48 przez Pawełgolfgreen, łącznie edytowano 1 raz
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

błąd Vag 00670 PILNE

 

Postprzez pablomed » 15 paź 2012, o 23:07

Wiadomo tyle że błąd wskazuje na TPS - okresowo przerywany sygnał. Czy winien jest sam TPS czy jego kable- tego ci już VAG nie powie. Wobec dużej ilość tanich używek możesz podmienić choćby na próbę cały monowtrysk, gdzieś się ugadać że zwrócisz w jeśli nie będzie potrzebny. Testowałeś na odpalonym silniku? Jeśli nie powtórz test na odpalonym, ale tak czy inaczej objawy pasują do TPS
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Pawełgolfgreen » 15 paź 2012, o 23:37

Wyczyściłem wszystko od A do Z przepustnicę benzyną ładnie elegancko zamontowałem. Teraz brak błędów. odpaliłem silnik niestety nie chce zapalic na benzynie . Na LPG zapala bezproblemu, tylko że zaczał strasznie mulić przy 70 km/h Jeśli przyłącze w trakcje jazdy na benzynę to silnik gaśnie, Wcześniej nie miałęm takich cyrków z gazem. :oops:
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez ci-nek » 17 paź 2012, o 00:12

jak Ci pali na gazie a nie pali na benzynie, to wtrysk - w ksiazce "sam naprawiam" czy jakoś tak jest opisana procedura sprawdzanai wtrysku, potrzebujesz miernik do tego.

jeżeli muli Ci to najprawdopodomniej odwrotnei podłączyłes dojscie zimne/ciepłe powietrze z tyłu wlotu powietrza (dwie cienkie rurki)

co do TPSa, nei chce sie wypowiadac bo sam na dniach biore sie za regulację, ale zamiast wymieniać wysztsko, sprawdziłbym najpierw czy jest dobrze ustawiony i czy nie ma gdzieś rpzerwy. TPS ma wejscie z prawej strony wtrysku taka szeroka wtyczką. w necie znajdzies zopis jak sprawdzić czy jest prawidłowo ustawiony.

[ Dodano: 2012-10-16, 23:14 ]
dodam jeszcze, ze jezeli masz zwalony wtrysk, to mozesz tak jak ja, kupić używany wtryskiwacz (cały z przepustnicą) na szrocie za ok 140zł i jest 80% szans że dadzą Ci "fachowcy" od innego silnika bo si enei znają. tańszym i pewniejszym rozwiązaniem jest zakup samego wtryskiwacza. bywają na alledrogo po 50zł. jak zdiagnozujesz ze to na pewno wtrysk to sie odezwij, powiem Ci jak go wymienić.
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

Postprzez Pawełgolfgreen » 17 paź 2012, o 20:30

Dzieki kolego sprawdziłem wtyczkę od tps był przerwany kabelek oraz odwrotnie podłączyłem weżyki od powietrza. jeśli chodzi o zapalanie auta to mam problem, występował wcześniej przed czyszczeniem przepustnicy, Sprawa wygląda następująco:Jak odpalam silnik na zimnym silniku pali na dotyk, jeśli pojadę ok 10km albo mniej oraz jak silnik jest ciepły to krece ok 7 sekund i dopiero odpala, zawsze ten czas kręcenie czyli 7senkund więcej nie. Swiece wymieniłem nadal to samo,pod vag błąd 00515 przy odpalonym zapłonie na włączonym silniku nie wyskakuje błąd :->
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez ci-nek » 17 paź 2012, o 20:53

Kolego na wyłączonym silniku zawsze bedzie Ci pokazywało 515 : )

co do odpalania na ciepłym silniku, powiem Ci szczerze ze nei wiem, jak wspomniałem, szukałbym od czujnika temperatury cieczy (chyba wspomniałem) ... a ze świecami to powiem Ci jest tak, że wystarczy ze będą minimalnei rózniły sie długością i bedzie gorzej palił, tzn mozę gubic iskrę... a mozę to rpzewody? przewody wymieniałeś? zobacz czy nei masz przebicia - na właczonym silniku popatrz po końcówkach przy świecach - jezeli zauwazysz jakąś iskrę tzn ze jest przebicie... ew moze rozdzielacz? albo sam palec rozdzielacza? to troche szukanie po omacku.. ze starymi autami tak jest, powiem Ci ze ja mam sój juz na prawdę wydmuchany, a dzisiaj wjechałem w neidużą kałużę i mi auto zaniemówiło na 10 minut... czeski film : )
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

Postprzez Pawełgolfgreen » 18 paź 2012, o 19:16

Wczoraj w nocy sprawdziłem czy są przebicia na przewodach, niestety ale zauważyłem że przewody się iskrzą jakby błyskały na wszystkich przewodach :evil: , Nie wymieniałem je od dnia zakupu golfa..
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez ci-nek » 18 paź 2012, o 19:45

iskrzą? dokładnie gdzie?
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

Postprzez Pawełgolfgreen » 19 paź 2012, o 08:06

iskrzą na pięciu kablach zapłonowcyh, Na świecach nie iskrzą
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez ci-nek » 19 paź 2012, o 10:13

szczerze mówiac nei rozumiem pojęcia "na kablach"... przewody masz gołe? czy przebicie idzie Ci po izolacji wzdłuż przewody?

Jak by nie było jezeli widac iskry, to przewody trzeba wymienić, bo tak byc nei moze!
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

Postprzez Pawełgolfgreen » 19 paź 2012, o 19:06

ci-nek napisał(a): czy przebicie idzie Ci po izolacji wzdłuż przewody?


Zgadza się kolego przebicia są wzdłuż izolacji kabli
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez ci-nek » 19 paź 2012, o 19:09

no takich cudów to jeszcze nie widziałem. to dziwne ze jeździ i ze Ci instalacji nei popaliło elektrycznej pod maską
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości