BMW e36 wykańcza człowieka .....

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

BMW e36 wykańcza człowieka .....

Postprzez greg_117 » 3 wrz 2012, o 21:36

człowiek się powoli wykańcza z ta bmw .... silnik mi kulał tak jak pisalem na innych postach .... wina leżała w krokowym i nieszczelnym układzie... zrobiłem to... bmw odpaliłem i pochodziła jakieś 5 minut a tu nagle jakiś dymek spod maski (maska była otwarta) zgasiłem ją i zajrzałem a od silnika bilo takie ciepło,że brak słów .... pokrywa zaworów była bardzo gorąca i zauważyłem jeszcze jedno.... jak mam kolektor ssący to pierwsze 2-wa "garby" były chlodne .... kolejne 2-wa od kabiny były bardzo gorące...

Zaprezentuje na zdj. o co mi chodzi...


http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... e879f4f373

Prosze o pomoc bo już naprawdę te auto może wykończyć czlowieka ....
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

BMW e36 wykańcza człowieka .....

 

Postprzez trollu » 4 wrz 2012, o 00:01

szukałeś info na forach bmw? jak coś to poszukaj na bmw-sport, może coś znajdziesz. co do kolektora, może głowica siada, gniazda powypalane czy coś? innego wytłumaczenia nie widzę. to że słupek się grzeje to normalne, u mnie problemu z przegrzewaniem czy nie trzymaniem temp nie ma ale pod maską jak w mikrofalówce.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez greg_117 » 4 wrz 2012, o 07:19

szukalem na forum BMW i jedna osoba stwierdziłą nie domykający sie zawór ssący... ale po odbiorze auta od mechanika było dobrze.. nie grzała się i w ogole... i jeszcze jeden maly szczegól ale istotny... czy oan może się grzać przez to,że wskaźnik od temperatury wcale nie wskazuje ? ze padł jakiś czujnik ??
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

Postprzez trollu » 4 wrz 2012, o 18:20

na pewno nie grzeje się od tego że czujnik jest zepsuty ale termostat może być uwalony, visco itd. zrób czujnik bo zagotujesz silnik i nawet nie będziesz widział a skoro piszesz że strasznie się grzeje to lepiej się pospiesz
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez greg_117 » 4 wrz 2012, o 19:42

wyjałem termostat i był taki .....


http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... c298aa68f5 http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 3d61dc8149

[ Dodano: 2012-09-04, 18:46 ]
a i nie napisałem najważniejszego.... wczoraj po skreceniu tłumika i wyczyszczeniu krokowego... zapaliłem bmw... zaczeła chodzić z 5 minut i tu nagle jakis maly dymek spod maski... zgasiłem ja... odłączyłem akumulator a dym szedł od str ssącego.... to się stało zanim wyjąłem termostat.... dziś go dopiero wymontowalem a pokrywa zaworów wczoraj byla taka gorąca,ze można bylo placki smazyc.... czyżbym zaje..... silnik już ??
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

Postprzez rafal9119 » 4 wrz 2012, o 21:22

napisz na forum bmw tam chłopaki bardziej sa ogarnieci w te sprawy. a po za tym to jestes kolejnym szczesliwym posiadaczem bmw pierwszym jest moj kumpel. :lol:
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez przemo » 4 wrz 2012, o 22:38

a nie masz czasami kata zapchanego? wydech dobry ma ?? kiedyś mieliśmy taki przypadek w maździe 626 był zapchany kat i motor tak się grzał masakra ponieważ spaliny nie odchodziły i się gotował. i też nie chciała chodzić.
Był Golf 3 GT 1.8ABS
Obecnie Seat Leon Top Sport 1.9TDI ARL 150PS
przemo
Badacz tematu
 
Posty: 173
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 01:44
Lokalizacja: DBA

Postprzez greg_117 » 5 wrz 2012, o 16:17

a może i tak też byc gdyż jak tylko skręciłem tłumik tu zaraz przy kolektorze wydechowym bo wcześniej mi puszczał to się zagotował.... aż jakiś dymek poleciał z okolic kolektora ssącego.... a jak puszczał przy kolektorze to było oki .... a jak go moge spr ten kat czy jest oki czy nie? spaliny ida przez końcowy ;)

[ Dodano: 2012-09-05, 17:07 ]
przemo a czy od zapchanego kata mogą byc takie objawy:

1. wolno wchodzi na obroty na obrotomierzu
2. jak jedziesz do przodu to jakby ją coś trzymało
3. kicha w filtr lub tłumik (nie zlokalizowałem gdzie)
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

Postprzez Grzesiek2507 » 5 wrz 2012, o 20:36

no te objawy moga pasowac. No najprostszy to odpalic i zobaczyc jak sie jej oddecha na koncowym.
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez przemo » 5 wrz 2012, o 23:26

wiesz co najlepiej sprawdzić skręć wydech tak jak powinno być wszystko,weź odpal ją ty wejdź do kanału jeśli masz taką możliwość bądź połóż się pod nią a druga osoba niech odpali i niech daje mocniejsze takie prze gazówki a ty zobacz czy ta siatka elastyczna co jest wspawana na rurze nie rośnie mocno czyli czy jej nie rozpręża,jeśli tak będzie coś nie tak to będzie kat zapchany. Ale ja stawiam że to będzie kat do wybicia bo będzie zapchany.Po wybiciu środka może trochę głośniej chodzić. PS.jak byś sprzedawał środek to możesz za niego dużo dostać cenny towar :-D
Był Golf 3 GT 1.8ABS
Obecnie Seat Leon Top Sport 1.9TDI ARL 150PS
przemo
Badacz tematu
 
Posty: 173
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 01:44
Lokalizacja: DBA

Postprzez greg_117 » 6 wrz 2012, o 16:42

ale co to by moglo byc jak nie KAT... jak był pzredmuch na tlumiku to sie nie zagotował a mechanik sprawdzał auto pod wzgledem czy się zagotuje i bylo oki... a jak tylko skrecilem tlumik (dałem nowa uszczelke) to zaraz gorączka, dymek z okolic ssącego.... mul na obrotomierzu... brak sił...

ps. a żeby pod nią wejśc to cud... tak jest zglebowana... bede musial do kumpla na kanal lub ja podlewarowac :d ale przed poluzuje troche śruby od tlumika aby mogła dmuchac i sie zobaczy :) jak wtedy bedzie oki to wina leży na tlumikch :D kat lub środkowy :D
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

Postprzez pandamian21 » 6 wrz 2012, o 17:42

jak widac po kolektorze masz motor m40b18 :) mialem takie dwa :) po pierwsze to bym ten silnik wywalil bo ogolna masakra z nim, walki zaraz graja i strzela w przeplywke na lpg jak o 24 w sylwestra pod palacem kultury :D ale wracajac :) watpie zeby auto z tym silnikiem mialo jeszcze kata :) no chyba ze jestes pierwszym wlascicielem w kraju :) ja u siebie zastalem w obu zamiast kata rurke :) mialem kiedys podobne objawy do twoich.. silnik byl mulasty i do tego wkrecal sie tylko do 5tys obrotow.. tlumik byl nowy bo sam robilem, zamiast kata zostala rurka, ja dalem tylko nowa banke i koncowy. co sie okazalo poszla uszczelka pod glowica.. przy zakupie ktos wyja termostat i dzieki temu moze nie odczulem tego grzania sie silnika bo ciagle wode gonilo, a ze wlasnie wskaznik za malo pokazywal temp to uznalem ze to termostat.. dopiero potem sie zorientowalem ze to przez ta uszczelke do handlu wywalili termostat..
ps pozdawiam pana z Gostynina i dziekuje za BMW:) mam nadzieje ze po zamianie nie wypadl pan z mojego golfa podloga :D
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 18 gości

cron