Brak jazdy na benzynie

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Brak jazdy na benzynie

Postprzez KaMe101 » 8 lut 2012, o 14:43

Panowie sprawa jest taka wczoraj wymieniłem pompę paliwa i jak jechałem do domu z garażu wszystko ok, dzisiaj rano chce odpalić silnik na benzynie i nic nie chce osiągnąć wolnych obrotów a na gazie odpalił normalnie, później jak chciałem przełączyć z gazu na benzynę samochód od razu zgasł. A i podczas powrotu z garażu do domu samochód osiągał maksymalnie 5 tysięcy obrotów zamiast 7 tysięcy, i odczuwałem spadek mocy znaczny. Już nie wiem co może być przyczyną.
KaMe101
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 15 gru 2011, o 13:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Brak jazdy na benzynie

 

Postprzez trollu » 8 lut 2012, o 16:30

wszystko dobrze podłączone? pompa nowa czy używka? układ drożny?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Diego » 8 lut 2012, o 16:49

jeśli użuwka to widać ze w nienajlepszym chyba stanie. a poza tym to może filtr paliwa zapchany...
Diego
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 3 lis 2009, o 23:51
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez KaMe101 » 8 lut 2012, o 21:13

Pompa nowa, filtr paliwa widać że był wymieniany jakoś zanim go kupiłem.
KaMe101
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 15 gru 2011, o 13:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez bradoc » 8 lut 2012, o 22:00

Dostaje za mało paliwa dlatego nie ma mocy i niewkreca sie na obroty. Na wolnych tym bardziej niebedzie chodził, dokladnie bym sprawdził czy gdzies nie jest cos przytkane.Moze to pompa jakas wadliwa jest, proponuje takze sprawdzic dokladnie filtr, moze gdzies wody dostał.
bradoc
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 17 lip 2011, o 23:42
Lokalizacja: Wołowiec

Postprzez KaMe101 » 8 lut 2012, o 22:14

Zmienię filtr i ewentualnie jak będę mieć jeszcze sprzęt to zmierzę ciśnienie pompy

[ Dodano: 2012-02-08, 23:35 ]
Panowie wtedy gdy montowałem w warsztacie w garażu było ciepło w pomieszczeniu i samochód na benzynie zapalił bez problemu, a na zimnie na dworze już nie, może paliwo zamarza gdzieś w przewodach czy coś czy łapie gdzieś wilgoć?
KaMe101
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 15 gru 2011, o 13:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez trollu » 9 lut 2012, o 00:46

bradoc napisał(a):Na wolnych tym bardziej niebedzie chodził,

a to niby jak? :]
jak układ zapchany/pompa na wykończeniu to na wolnych będzie ok, wyżej jak musi bardziej podlewać nie da rady.
KaMe101 napisał(a):może paliwo zamarza gdzieś w przewodach

jak jakieś chrzczone to może tak być
spróbuj go wstawić do ciepłego na noc i zobacz co będzie rano. jak nie będzie zmiany to ja bym się zainteresował filtrem, później można myśleć dalej
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez KaMe101 » 9 lut 2012, o 14:22

Dzisiaj około godziny 12 na dworze było około -10 stopni, samochód odpalił na benzynie bez problemu od pierwszego razu, złapał normalne obroty lecz zgasł odpaliłem go znowu chwycił 3 tysiące obrotów i gdy obroty zaczęły spadać poniżej 1tysiąca obrotów silnik chciał zgasnąć, więc troszkę go przytrzymałem przy 1500-2 tysięcy obrotów po chwili takiego gazowania spuściłem z gazu by sprawdzić co będzie się działo, i obroty już trzymało tylko falowały od 850-1000, gdy silnik jeszcze troszkę się zagrzał trzymał obroty około 850-900, przełączyłem na gaz obroty też lekko falowały ale później one tez były około 850-900. I teraz pytanie czemu silnik się dławi przy samym odpaleniu? Może wtryski ciekną albo nie dają typowej "mgiełki" i czemu samochód raz odpala a raz nie? Wilgoć gdzieś w układzie w przewodach? Czy po prostu chrzczone paliwo i możliwość zamarznięcia go gdzieś w przewodach?
KaMe101
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 15 gru 2011, o 13:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez trollu » 9 lut 2012, o 17:58

spróbuj odpalić z odłączonym czujnikiem temp. 4 pinowy, szukaj go na króćcu, na wyjściu rury z silnika na chłodnicę
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pablomed » 10 lut 2012, o 10:38

zobacz jeszcze na przekaźnik z nadrukiem 30 jesli go masz, poruszaj nim, podmień od kogoś z golfem na wielopunkcie
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron