W tym temacie opisałem ogólny problem z moim pojazdy jak i koszta i sposoby naprawy.
Wymieniłem świecie na NGK, rozrząd ( pompa wody + pasek ) i uszczelka pod pokrywą zaworów. Pod koniec tamtego roku wymieniłem kable WN na Beru bo miałem pewne problemy na starych.
U mnie auto od jakiegoś czasu traciło moc... wymiana świec nic nie dała, w końcu okazało się że miałem przestawiony rozrząd o 3 zęby...
Ja swoim robię na 28 litrach gazu tak okolo 320 km zależy jak sie depnie z tym ze czasami ma cos takiego ze jak zlapie 90 stopni to zaczyna go dusic ale nie zawsze no i nie wiem co to może być?
endru tez mam coś takiego im bardziej ciepły mniej mocy, jutro sprawdzamy kompresje zobaczymy może silnik sie przegrzewa , po ustawieniach gaziarza pali mi 15 L a gaziarz twierdzi że wszystko według analizatora spalin jest ok i on już nic nie może..
Ja zrobiłem na niepełnym bo 26l - 317 km i szarpał - koniec gazu
Za 35 zł zrobiłem 110 km.
Czyli ja już mam jak powinno być.
Muszę zobaczyć w końcu ile pójdzie bo przed naprawami więcej jak 115-120 nie poleciał w 2 osoby.
Nic nie regulowałem.
Po wymianie rozrządu i kilki innych części chodzi jak po założeniu.
Czyli tak jak wg. mnie powinno być, a jak ktoś pisze, że mu 1.6 pali 5 litrów to nieźle ściemnia.
Pisałem już, że u mnie powodem mułowania się samochodu jak i duże spalanie miał rozrzad przestawiony o 3 zęby.
a mi w trasie spalił 6,7 litra lpg za 2.80 zł a tak normalnie to około 7-8 litra srednio
ale wrocław miasto do pracy to wychodzi 9-9,5 litra
ogulnie to ja sam regulowałem kilkarazy aż załapałem o co biega
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny