Brak mocy do 2000 obrotów. Potrzebna pomoc!

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Brak mocy do 2000 obrotów. Potrzebna pomoc!

Postprzez wisnia198 » 3 lut 2011, o 22:55

Posiadam golfa od pięciu dni. Problem jest następujący: Pierwszy bieg... do dwóch tysiecy obrotów i spadek mocy... Dwójka, znów do dwóch tysięcy obrotów i znów spadek mocy... No to trójka do dwóch tysięcy, szybka redukcja na drugi bieg - wtedy na tej dwójce obroty wskakują na około 3 tysiące i po tym już jest wszystko ok. Tak jest po każdorazowym wyłączeniu i włączeniu silnika. Jeśli po odpaleniu autka wykonam tą "procedurę" to mogę jeździć bezproblemowo do kolejnego wyłączenia silnika... Co może dolegać autku ze dopiero po przekroczeniu dwóch tysięcy obrotów zaczyna dobrze pracować???? Jest tak i na benzynie i na LPG. Silnik to 1,8 ABS. Z góry dziękuję za wszelką pomoc
wisnia198
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 1 lut 2011, o 22:09
Lokalizacja: bydgoszcz

Brak mocy do 2000 obrotów. Potrzebna pomoc!

 

Postprzez prezesik » 3 lut 2011, o 23:18

Zrob reset kompa. Zdejmij kleme z akumulatora na 30 minut potem zaloz, uruchom silnik i nie dotykajac pedalu gazu niech silnik chodzi az do wlaczenia wentylatora. Moze pomoze, ale nie obiecuje.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez wisnia198 » 3 lut 2011, o 23:28

Akumulator wyciągnięty był na około godzinę bo byłem po nowy, Potem zamontowany nowy, problem ten sam...
wisnia198
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 1 lut 2011, o 22:09
Lokalizacja: bydgoszcz

Postprzez PabloSBT » 4 lut 2011, o 10:54

na benzynie jest ten sam problem?? może mieszanka za uboga na lpg albo odpadł ci kabel przy przepustnicy od tps u mnie tak było to samochód tylko do 2500 obr się kręcił a dalej parskał
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez wisnia198 » 4 lut 2011, o 17:22

I na lpg i na benzynie. Dziś zauważyłem tak, mianowicie jak dochodzę do 2tys obrotów silnik jest bardzo dynamiczny kiedy wskazówka jest na dwójce odrazu spadają obroty, silnik muli i "wyje" kiedy odpuszcze mu gazu i znów depne to wszystko wraca do normy i elegancko przyśpiesza... Gazownicy odrazu... Parownik i regulacja.... Oczywiście bez najmniejszego skutku!! W którym dokładnie miejscu znajduje się ten przewód od "tps" o którym pisałeś? Naprawdę jestem laikiem... Zresztą dopiero od jutra będę miał czas aby otworzyć maskę i próbować znaleźć usterkę.....
wisnia198
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 1 lut 2011, o 22:09
Lokalizacja: bydgoszcz


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 23 gości

cron