Brak mocy na LPG + szarpanie

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez Szantynka » 11 lut 2013, o 15:27

Czesio moje auto tez mulilo na gazie, po odlączeniu silniczka od razu lepiej przyspieszal mial kopa mimo iz byl na gazie. oczywiscie szalu nie bylo, ale byla roznica. Ja sugeruje swoją pomoc, mysle ze kazda sugestia jest dobra ktora jest zgodna z jego przypadkiem, bo moze uniknie wpadniecia kosztów. A wszyscy wiemy ze o dobrego gaźnika nie jest wcale łatwo:) Moze mu to nie pomoze, ale zaszkodzic tez nie zaszkodzi :)
Avatar użytkownika
Szantynka
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 27 lis 2012, o 11:56
Lokalizacja: Jelenia Góra

 

Postprzez daniodziadek » 11 lut 2013, o 15:37

Szantynka, 1.8 90KM :-P
Po co wgl jest ten silniczek krokowy? Do wolnych obrotów... Ale dlaczego po wypięciu jest mocniejszy? Wypiąć go i tak zostawić? Spróbuję, ale nie rozumiem tego działania ;p
Paweu_mk3, termostat niby sprawny, ale nie mam pewnosci czy ten meczanik go sprawdzil... On z góry założył, że wszystko jest idealnie. Termostat i tak mam zamiar sobie wymienić w najblizszym czasie
---> GOLF <---
daniodziadek
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 11 lut 2013, o 13:27
Lokalizacja: KATOWICE

Postprzez Czesio207 » 11 lut 2013, o 15:39

Paweu_mk3, no to jak po paru km twój nabiera 90 stopni, to z moim jest coś nie tak jednak
Wszystko o moim golfie --->
Mój samochód ma 160 lat i zaraz mu się urwie zawieszenie ale driftuje nim jak :cenzura:
Avatar użytkownika
Czesio207
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 04:00
Lokalizacja: Racibórz/Nędza

Postprzez Paweu » 11 lut 2013, o 15:48

daniodziadek napisał(a):Paweu_mk3, termostat niby sprawny, ale nie mam pewnosci czy ten meczanik go sprawdzil... On z góry założył, że wszystko jest idealnie. Termostat i tak mam zamiar sobie wymienić w najblizszym czasie


No i lepiej go sprawdź... Bo auto powinno się prawidłowo dogrzewać...

Czesio207 napisał(a):Paweu_mk3, no to jak po paru km twój nabiera 90 stopni, to z moim jest coś nie tak jednak


Przy obecnych temperaturach średnio po 6 km mam 90'C na liczniku i cieplutkie powietrze z nawiewów...

A czy to abd czy aam to nie ma znaczenia... Silnik ma się dogrzewać ..nawet o tej porze roku.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Opik » 11 lut 2013, o 15:48

Moim zdaniem filterek gazu warto sprawdzic, 7zl, a jak masz dostep i troche zdolnosci manualnych to sam sobie wymienisz zamiast placic 40zl w zakladzie ;)
temperatura - kwestia czy masz sprawny termostat, latwo sprawdzic. Podnosisz maske i sprawdzasz weze. Jak gorny jest cieply, a dolny zimny do tych 80paru stopni i dopiero wtedy zaczyna lapac cieplo to jest ok, jak od razu po odpaleniu oba lapia ta sama temperature, to masz padniety termostat i caly czas jest otwarty. Jezeli termostat jest ok to masz dwie opcje - licznik polegl albo czujnik temperatury cieczy (u mnie jest przy bloku silnika, 4-pinowy i podaje wartosc na licznik i dla sterownika). I przy czujniku rowniez sa dwie opcje, albo caly zdechl i pokazuje zle (silnik dostaje zla informacje i dluzej na ssaniu leci np) albo pokazuje zle temperature na licznik.
I to by bylo na tyle w tej kwestii, oczywiscie moga byc rozne powody, ale ja w pierwszej kolejnosci wymienilbym filterek gazu ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Radekb351 » 11 lut 2013, o 19:19

Napisz jaka generacja gazu I czy II a jak nie ogarniesz to zdjecie z pod maski.
Po pierwsze filterek tak jak mówią koledzy.
Po drugie parownik, na gorącym trzeba spróbować spuścić mazut, tzw olej, maz.
Po trecie musisz mieć szczelny dolot i sprawna uszczelkę pod wtryskiem
Po czwarte filtr powietrza, świece, kable te elementy muszą być sprawne bo gaz jest bardzo czuły na usterki tych elementów.

Jeżeli wszystko jest ok to ustawisz i ma działać.

Jeszcze sprawdź średnicę miksera gazu który jest we wtrysku benzyny.
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Postprzez dominik_1234564 » 11 lut 2013, o 22:06

Ja mialem ten sam problem ale wymienilem przekaznik od gazu i chodzi mi dobrze :)
dominik_1234564
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 11 lut 2013, o 21:55
Lokalizacja: Nowy Sacz

Postprzez daniodziadek » 13 lut 2013, o 16:38

dominik_1234564, Przekaźnik od gazu tzn ? ;>

Jeśli chodzi o temperaturę to też mam szybko ciepłe powietrze w nawiewie, moze rzeczywiscie walnięty jest ten liczniczek, wskaźnik ;) Dzięki za pomocOpik, Posprawdzam to sobie ;) Jednak moim głównym problemem jest jazda na gazie... Dziś wybrałem się do dobrego, polecanego przez wiele osób gazownika. Stwierdził, że faktycznie najlepiej zacząć od regulacji, podłączył pod komputer i poinformował, że z gazem chyba wszystko OK. Problemem jest SONDA LAMBDA... Teraz będę przynajmniej wiedział za co się zabrać. Sonda się zatrzymała i daje złą dawkę paliwa... Planuję kupić tą sondę w miarę dobrej cenię i wymienic sam o ile będzie to możliwe żeby nie narażać się na kolejne, być może zbędne koszta...

[ Dodano: 2013-02-15, 14:31 ]
Wymieniał ktoś może kiedyś sondę ?? Jak się do tego zabrać, gdzie dokładnie się znajduję? Chcę sam ją wyciągnąć żeby dopasować w sklepie i kupić właściwą ;)

[ Dodano: 2013-02-15, 15:56 ]
Sondę chyba znalazłem, złoty "bolec" wpięty z tyłu silnika tak jakby... ;) ?
Mam jeszcze jedno pytanko, mianowicie co by było, gdybym ją w ogóle całkiem odłączył ? ;> :roll:
---> GOLF <---
daniodziadek
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 11 lut 2013, o 13:27
Lokalizacja: KATOWICE

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości