Brak mocy/przerywa na PB

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Brak mocy/przerywa na PB

Postprzez P1t3r » 1 mar 2012, o 21:44

Witam, zima sie skonczyla i dziwny problem.... Otoz gdy odpale auto na benzynie i dam mu na zimnym pod 4tys to nie chce isc(tak jakby nie bylo benzyny), szarpie i dopiero po chwili gdy pedal gazu jest wcisniety to zaskakuje. Wydaje mi sie ze auto jest zrywniejsze na gazie niz na benzynie. Filtr paliwa wymienialem z 5tys km temu, kable, swiece, kopulke, silnik krokowy tez.
Avatar użytkownika
P1t3r
Czytacz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 09:16
Lokalizacja: Jaworzno

Brak mocy/przerywa na PB

 

Postprzez prezesik » 1 mar 2012, o 21:53

A jak się zachowuje silnik na zdjętej wtyczce z czujnika temperatury? Powinien trzymać ok. 1100 obr/min zimny/ciepły i mieć moc bez dławienia się. Jeżeli nie ma z nim problemów po zdjęciu wtyczki to ten czujnik jest winny. On dawkuje paliwo w zależności od temp. płynu.

A jeszcze jedno. Czy takie szopki zieją się tylko na zimnym silniku, czy na ciepłym też?
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez P1t3r » 1 mar 2012, o 23:16

jutro zobacze jak bedzie zachowywal sie gdy odepne czujnik. Na cieplym czuc brak mocy ale nie przerywa (nie dlawi sie).

[ Dodano: 2012-03-03, 13:53 ]
Otoz zong... Wczoraj rano odpialem czujnik i wszystko bylo ok (obroty 1000+, moc tez byla i nie dlawil sie) po poludniu wracajac ze szkoly (okolo 10km) golf jechal normalnie lecz zaczymalem sie po drodze na 5min i po odpaleniu auta obroty byly w okolicach 500/min lecz moc byla. Dzis chcialem jechac po nowy czujnik temp wody lecz auto zas nie mialo mocy, przy dojezdzaniu do skrzyrzowan obroty byly w okolicach 200/min a czujnik byl caly czas odpiety. Czekam na inne podpowiedzi
Avatar użytkownika
P1t3r
Czytacz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 09:16
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez pietrasiak2 » 3 mar 2012, o 17:01

Sprawdź jeszcze pompę paliwa jak podaje przed filtrem i za filtrem może wadliwy jest ? Albo końcówka sprawności pompy ? Nie zaszkodziło by zrobić reset sterownika :-) :-) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez P1t3r » 13 mar 2012, o 18:16

Po resecie kompa bylo wszystko ok prawie 2 dni, pozniej obroty spadaly, szarpalo na benzynie ale na gazie dalo sie jezdzic. Dzisiaj wracajac ze szkoly zakrecalem, sciaglem noge z gazu a auto samo przyspieszalo, obroty rosly(ponad 3 tys)... ja hamulec i zaczely spadac. Myslalem ze dzieje sie tak dlatego ze stara linka gazu sie zacina ale linke wymienilem kilka dni temu. Czemu tak sie moze dziac?

Zapomnialem dodac ze bardzo duzo benzyny lyka tzn. niedawno zatankowalem z 8litrow, po zatankowaniu mialem z cwierc baku. Zrobilem moze z 50km a wskazowka sie nie podnosi, na moje oko zjadl ponad 10litrow
Avatar użytkownika
P1t3r
Czytacz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 09:16
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez tomak999 » 13 mar 2012, o 20:02

Ślepy, witam , miałem ten sam problem w moim 1.6 ABU robiłem reset kompa i pomagało na max 2 dni. Nic nie wymieniaj bo to nic nie da. Czujnik temp. masz ok. u mnie było to samo te silniki ABU sa kur...ko wrażliwe na byle co. Zobacz czy masz masło pod korkiem oleju jeśli tak to pewnie odma się przytkała i to może mieć taki wpływ na prace silnika jeżeli dojeżdżasz np . do szkoły po 6-7 km to silnik się
nie dogrzewa. Ja swojego wyleczyłem i chodzi jak zegareczek a zrobiłem to tak :
- chodzi o to żeby silnik sie dogrzał , przejechałem 200 km non stop bez postoi w czasie tego dystansu obroty wariowały albo było 200 obr/min albo 4000 obr/min. nie zważając na to jechałem po pokonaniu dystansu osad znikł silnik się przepalił :) ponadto dodam ze naładowałem akumulator na maksa bo jeżeli masz słaby akumulator sterownik również łapie błędy i najważniejsze przestałem resetować kompa !!! przemęczyłem się ale teraz jest ok . Dodam ze podłączałem Golfa do VAG-a a oto błędy :
515-- ------- Camshaft Position Sensor (G40)
No Signal
282-- ------- Throttle Position Actuator -V60
Incorrect Signal SPORADYCZNY
525-- ------- Oxygen sensor (G39)
Short to B+ SPORADYCZNY
670-- ------- Throttle Position Sensor -G127
No Signal SPORADYCZNY
po moim dziwnym zabiegu błędy znikły dodam ze mam gaz i błąd lambdy będzie zawsze.
Spróbuj go nagrzać w domy na wolnych obrotach niech pochodzi z 30 minut niech wentylator zacznie chodzić mi to pomogło nic nie wymieniałem nic nie kupiłem najlepiej zrób długi dystans mówie mi pomogło !!! I jest ok 8-)
MK III
tomak999
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 23 mar 2010, o 12:27
Lokalizacja: lublin / hrubieszów

Postprzez P1t3r » 10 kwi 2012, o 09:52

Wyczyscilem odme, naladowalem aku ale nadal jest problem. Obroty juz nie rosna do 3tys ale gdy stoje na luzie kilka sekund to obroty powoli spadaja, na swiatlach mi nie zgasnie ale stojac na parkingu z 2min obroty spadly do 100 i auto zgaslo. Dodam ze jak podczas spadania obrotow wcisne pedal gazu to obroty wroca do ~900 lecz potem zas powoli opadaja. Reset kopma juz nie pomaga, po odpieciu czujnika temp cieczy/polozenia przepustnicy nie zauwazylem zadnych zmian tzn. gdy odepne czujnik polozenia przepustnicy to auto kopci
Avatar użytkownika
P1t3r
Czytacz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 09:16
Lokalizacja: Jaworzno


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości