Brak mocy w pewnym zakresie obrotów silnika

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez wiking2808 » 18 cze 2012, o 19:36

Dziś próbowałem Golfika i zauważyłem, że ta dziura w obrotach zaczyna się od trzeciego biegu, jest najbardziej zauważalna. na jedynce i dwójce nie ma jakichs problemów z tym ale od trójki w góre to czuć, najgorzej przy wyprzedzaniu bo to niebezpieczne, w decydującym momencie kiedy potrzeba nam mocy silnik odmawia nam jej. Ile taka ewentualna wymiana monowtrysku może kosztować? I czy można by to wymienić w miarę bez problemów samemu. Ale zanim to wszystko to będę musiał odpiąć ten czujnik i zobaczę co się stanie.
wiking2808
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 16 cze 2012, o 14:38
Lokalizacja: Koszalin

 

Postprzez Emiczka » 18 cze 2012, o 21:34

Jak sam dodaje gazu to TPS winny wiem o tym miałam identycznie to samo. Zgodzę się z kolegą samego TPSu nie warto wymieniać bo później ciężko dojść do ładu.

Najlepiej jak juz kupić przepustnicę i zrobić jej adaptację.
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez Kadzik » 18 cze 2012, o 21:55

Ile taka ewentualna wymiana monowtrysku może kosztować? I czy można by to wymienić w miarę bez problemów samemu. Ale zanim to wszystko to będę musiał odpiąć ten czujnik i zobaczę co się stanie.


Jeżeli kupisz używany monowtrysk, to dasz za niego góra 100zł. Jeśli zdecydujesz się na nówkę, to ceny są od 300(tyle usłyszałem w pierwszym sklepie) do 900(tyle powiedzieli mi w ASO) :shock: Dolicz wymianę u magika od 50zł w zależności, i masz kwotę.
Ja wymieniałem sam, podstawowy zestaw narzędzi spokojnie wystarczył. Pamiętaj zrobić reset ECU po wymianie.
Kadzik
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 3 gru 2011, o 17:31
Lokalizacja: Radom

Postprzez wiking2808 » 28 cze 2012, o 15:06

Witam.
Sciągnąłem w Golfie pokrywę przepustnicy tą czarna na 3 śrubki) i mam takie coś:

widoczny na zdjęciu z lekka po prawej stronie czujnik ze złączem który odpiąłem (to złącze z czerwonym kabelkiem)

po odpięciu go, silnikowi spadły obroty i zaczął nierówno chodzić

zgasiłem go, podpiałem od nowa lecz stało sie takie cos że teraz jak dodaję gazu to czasami strzeli, słychać strzał dosyć cichy podczas spadania z obrotów. Dodam że w rurze pomiędzy filtrem powietrza a przepustnicą było na jej ściankach trochę wilgotno od oleju, nie wiem czy to normalne. Natomiast martwi mnie bardzo ten odgłos lekkiego strzału "pierdnięcia" podczas spadania z obrotów.
wiking2808
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 16 cze 2012, o 14:38
Lokalizacja: Koszalin

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 12 gości