Brak ssania 1.8 90m

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Brak ssania 1.8 90m

Postprzez Pawełgolfgreen » 13 gru 2013, o 22:30

Cześć.
Mój problem polega na tym ze nie mam ogóle ssania na zimnym kuleje 400 obrotu na Pb, na lpg jak nabierze odpowiednią temperaturę idealnie pracuję na benzynie jak i na gazie, mój bład na Vagu 282 bład regulatora przepustnicy.
zauważyłem ze przepustnica jest przez cały czas lekko otwarta i musiałem dać podkładke pod silniczek krokowy bo i inaczej silnik bedzie falować na pb i lpg. Robiłem reset Aku, Wymieniłem czujnik temperatury i co najważniejsze cały monowtrysk i nadal to samo przepustnica lekko otwarta. da radę wyregulować przepustnice bez żadnych podkładek pod silniczkiem krokowym??bez podkładek silnik strasznie faluje pb 600-1400 na gazie trzyma obroty przy 5 tys :-)
Pół roku spokoju,zaczeły sie problemy :lol: :lol:
dzięki na odpowiedz
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Brak ssania 1.8 90m

 

Postprzez pietrasiak2 » 14 gru 2013, o 09:39

Sprawdz jak odpala ze zdieta kostka z czujnika temperatury i czy silniczek krokowy chodzi jak wlaczysz zaplon ( ze zdjeta kostka czy bez powinien sie wysuwac w momencie przekrecenia zaplonu) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Pawełgolfgreen » 14 gru 2013, o 11:05

Po odjęciu wtyczki czujnika tempratury bez zmian.to jest moj drugi silniczek krokowy oraz monowtrysk i nadal to samo, A jezeli nie wysuwa?
odkręciłem cały monowtrysk nawet bez silniczka krokowego przepustnica jest lekko odchylona(otwarta ok 20%).
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez pietrasiak2 » 14 gru 2013, o 14:49

Tak to nie ma co gdybac, nalezalo by pomierzyc napiecia na krokowym , tps . Jezeli bez wtyczki nie slychac pracy krokowego i nie wysuwa sie to jest walniety ( jak wylaczys zaplon nie powinien dotykac do dzwigni przepustnicy)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Pawełgolfgreen » 14 gru 2013, o 18:53

No dobra jutro sprawdze czy dotyka krokowy o przpustnice, Trochę dziwne bo drugi krokowy i nadal to samo :-|
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Re: Brak ssania 1.8 90m

Postprzez pietrasiak2 » 15 gru 2013, o 09:29

Pawełgolfgreen napisał(a):Cześć.
Mój problem polega na tym ze nie mam ogóle ssania na zimnym kuleje 400 obrotu na Pb, na lpg jak nabierze odpowiednią temperaturę idealnie pracuję na benzynie jak i na gazie, mój bład na Vagu 282 bład regulatora przepustnicy.
zauważyłem ze przepustnica jest przez cały czas lekko otwarta i musiałem dać podkładke pod silniczek krokowy bo i inaczej silnik bedzie falować na pb i lpg. Robiłem reset Aku, Wymieniłem czujnik temperatury i co najważniejsze cały monowtrysk i nadal to samo przepustnica lekko otwarta. da radę wyregulować przepustnice bez żadnych podkładek pod silniczkiem krokowym??bez podkładek silnik strasznie faluje pb 600-1400 na gazie trzyma obroty przy 5 tys :-)
Pół roku spokoju,zaczeły sie problemy :lol: :lol:
dzięki na odpowiedz

Masz do regulacji TPS , myślę że to powinno pomóc :-)
Tak pokrutce sprawdzenie i ustawienie TPSu wyglada tak:

Żeby sprawdzic ustawienie TPSu najpierw muszi całkowicie zamknąc przepustnicę, żaby to zrobic trzeba cofnąc całkowicie silniczek krokowy , zdjąc z niego wtyczke i do dwóch górnych pinów podłaczyc napięcie 4-6V z jakiejś baterii albo prostownika i zaleznie jak podłaczysz bieguny to silniczek albo sie wysunie albo schowa, trzeba go całkowicie schować. Wtyczke od krokowca narazie nie podłanczaj żeby znowu krokowiec nie otworzył przepustnicy. Teraz miernik w reke i podłanczasz do to pinów 1-2 (pierwsze dwa piny od kabiny pasażerskiej) , wtyczka do TPSu musi byc cały czas podpieta , przekręcasz kluczyki żeby kontrolki sie zapaliły , napiecie na pinach 1-2 przy zamknietej przepustnicy musi wynosić 0,20-0,25V jesli jest innne to odkrecic 4 śrubki torx i wyregulować. Po regulacji sprawdzic czy ściezki nie maja przerw , czyli stpniowo otwierac przepustnice i obserwowąć wskazania voltomierza, napiecie musi płynnie rosnąc cały czas , aż do otwarcia około 1/4 przepustnicy potem napiecie juz nie rosnie i utrzymuje sie na stałym poziomie 4,8-4,9V , teraz trzeba sparwdzic 2 sciezke, podłanczamy voltomierz do pinów 1-4 , przy całkowicie zamknietej przepustnicy musi byc napięcie 0,0-0,2V i nie zmieniac się az do 1/5 otwarcia przepustnicy , potem napiecie powinno płynnie wzrastac aż przy całkowiteym otwarciu przepustnicy powinno miec wartość 4,5-4,9V , warto jeszcze sprawdzic napięcie zasilające TPS , odłacz wtyczke TPSu i do pinu 1-5 wtyczki podłacz woltomierz , powinno byc napiecie około 5V
Uwaga pin środkowy nr 3 to pin pusty , nie ma go poprostu, sa tylko piny 1,2,4,5

Na koniec jeszcze zresetuj ECU - odłacz klemy od akumulatora na chwilke.
:-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Re: Brak ssania 1.8 90m

Postprzez Pawełgolfgreen » 15 gru 2013, o 21:25

wielkię dzieki, mniej więcej jak bedzie wyglądała regulacja pod odkręceniu 4 śrubeki na torxa?

[ Dodano: 2013-12-16, 22:43 ]
podczas regulacji wystąpił jeden problem, podczas schowania silniczka krokowego jest jedno ale... nie mogę zamknąć całej przepustnicy bo jest nadal otwarta, nie ma szczeliny 0.5 mm krokowcem a dzwignią :-?
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

cron