bunia28 napisał(a): dzisiaj rano zachodze jak zawsze odpalam bez gazu zapalił i zgasł znowu kręce odpalil ale niemiał wolnych obrotów musiałem go trzymać na gazie . Troche pojezdziłem silnik sie rozgrzał i juz teraz jest w miare oki
czujnik temperatury odpowiada za dawkowanie paliwa na zimnym silniku. Sprawdź jak odpali na zdjętej wtyczce z czujnika (znajduje się pod aparatem zapłonowym). Jeżeli odpali od strzała to masz czujnik do wymiany.
bunia28 napisał(a):Troche pojezdziłem silnik sie rozgrzał i juz teraz jest w miare oki tylko tez nieraz ma mniejsze obroty nieraz lekko większe
zrób reset ECU, tj. zdejmij klemę (+) na 15 minut, potem załóż i uruchom zimny silnik, niech sobie chodzi na wolnych obrotach, aż do włączenia wentylatora. Pod żadnym pzoorem nie tykaj pedału gazu, bo zepsujesz nastawy. W tym, czasie komp będzie się "uczył" od nowa nastawów.
Drugą przyczyna falujących obrotów może być uszkodzona (dziurawa) podstawa wtrysku - silnik łapie "lewe" powietrze i zaczyna zaleć.
bunia28 napisał(a):Zauważyłem jeszcze że jak go zgasze na gazie i za chwile odpale to na benzynie jest przez chwile przymulony zalewa czuc benzyne a po paru sekundach jest oki i to też się dzieje na lekko rozgrzanym silniku macie jakiś pomysł
Trzeba założyć przekaźnik od resetu ECU (emulacja sondy lambda). Sonda łapie jeszcze złe parametry spalin LPG i przy uruchomieniu na PB komp źle dawkuje paliwo, stąd chwilowy zamuł.