brak wolnych obrotów na zimnym silniku na gazie

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

brak wolnych obrotów na zimnym silniku na gazie

Postprzez bunia28 » 20 sty 2014, o 18:03

witam posiadam zwykła instalcję gazową bingo i gdy odpale zimny silnik to musze przejechac w 2 km na benzynie i wtedy moge przelączyc na gaz żeby miał wolne obroty w innym przypadku jak odrazu przełącze na gaz to brak wolnych obrotów dodam że parownik mam oki przełożony z innego samochodu na którym była instalacja gazowa z małym przebiegiem tak że membrany są raczej oki macie jakies pomysły jak nie było mrozów to wszystko było oki można było odrazu przełączyć
bunia28
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 12 paź 2013, o 19:35
Lokalizacja: węgrów

brak wolnych obrotów na zimnym silniku na gazie

 

Postprzez MormoCS » 20 sty 2014, o 21:28

No zimny silnik.. Wydaje mi się, że to oczywiste - nie trzyma obrotów na gazie bo najpierw trzeba go rozgrzać na benzynie, nie ? :mrgreen:
Avatar użytkownika
MormoCS
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 26 paź 2013, o 05:39
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie

Postprzez łukasz1983 » 20 sty 2014, o 23:50

bunia28 napisał(a):parownik mam oki przełożony z innego samochodu na którym była instalacja gazowa z małym przebiegiem tak że membrany są raczej oki
Membrany może i są ok,ale parownik był regulowany pod inny silnik i inny sterownik.Regulacja i ma być ok.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez bunia28 » 21 sty 2014, o 18:42

miałem nie jeden samochód z instalacją i przy takich mrozach jak teraz po chwili przełanczałem na gaz i było oki niepisz żę trzeba go rozgrzać na benzynie wiem że lepiej by było dla parownika i może dla silnika ale powinien chodzić a co do regulacji to na zwykłym gazie niema za bardzo co regulowac w tym parowniku dawka gazu i mała śrubka obroty silnika nic trzeba podjechać do gaziarza niech obluka
bunia28
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 12 paź 2013, o 19:35
Lokalizacja: węgrów

Postprzez Adrian94 » 21 sty 2014, o 19:37

Ja nawet od razu po odpaleniu przełączę na gaz to mam bez problemu wolne obroty.
Adrian94
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 20 wrz 2013, o 20:26
Lokalizacja: Biały bór

Postprzez Gesiu_15 » 21 sty 2014, o 19:40

Adrian94 napisał(a):Ja nawet od razu po odpaleniu przełączę na gaz to mam bez problemu wolne obroty.


potem będziesz płakał że do wymiany reduktor :-| powinno się auto rozgrzać do 40 stopni i wtedy na gaz przełączasz :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pietrasiak2 » 21 sty 2014, o 20:18

bunia28 napisał(a): dodam że parownik mam oki przełożony z innego samochodu na którym była instalacja gazowa z małym przebiegiem tak że membrany są raczej oki macie jakies pomysły jak nie było mrozów to wszystko było oki można było odrazu przełączyć

1 . czy spuszczałeś z niego syf? zmiana filterka była/
2. Zasada montażu parownik musi być w pozycji pionowej w aucie
3. Od jakiego motoru był parownik?
4. Odpowietrzenie układu chłodzenia silnika :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez pablomed » 22 sty 2014, o 01:52

bunia28, zakładając że parownik i jego montaż są ok to trzeba po prostu poprawić regulację, prawdopodobnie minimalnie wzbogacić mieszanke poprzez odkręcenie trochę śruby regulacyjnej na parowniku albo w ustawieniach komputerka Bingo podnieść tzw PWA (czyli spowodować żeby krokowiec nieco więcej był otwarty kiedy silnik jest zimny więc sonda lambda nie działa jeszcze. Tą pierwszą operację możesz spróbować sam zrobić, jak coś nie wyjdzie to wrócisz do wyjściowego położenia. Jednakże przez to może potem ciut więcej palić i co odzyskasz w cenie benzyny to stracisz w cenie LPG. U mnie w każdym razie też brak problemu z szybkim przełączeniem na LPG, a to co się pisze o szybszym zużywaniu membran to trochę jest powtarzane po innych w praktyce nic takiego się nie dzieje
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez bunia28 » 22 sty 2014, o 19:18

parownik był od renault 19 1.8 silnik jest zamontowany w pozycji pionowej nieda sie z niego spuscić syfu po chyba pod spodem niema tej nakrętki jak w starszych parownikach układu nie odpowietrzałem ale to chyba niema nic wspolnego
bunia28
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 12 paź 2013, o 19:35
Lokalizacja: węgrów

Postprzez Gesiu_15 » 22 sty 2014, o 19:20

zmieniałeś filtr gazu ? byłeś u gaziarza na regulacji ? :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez bunia28 » 25 sty 2014, o 12:53

filrt dzisiaj zmieniłem zobaczymy jak nie pomoże pojade do gaziarza napisze co i jak pozdrawiam
bunia28
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 12 paź 2013, o 19:35
Lokalizacja: węgrów

Postprzez Gesiu_15 » 25 sty 2014, o 13:23

zmień filterek gazu i jedz dopiero na regulację . Może być przytkany , zabrudzony , koszt niewielki bo całe 5 zł a masz pewność że filtr jest wporządku :ok:
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - - volkswagen touran i



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości

cron