Chodzi na 3 cylindrach na wolnych obrotach...

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Chodzi na 3 cylindrach na wolnych obrotach...

Postprzez Przemon999 » 29 wrz 2013, o 19:07

Mam problem z moim golfem 1,8 lpg.
Otóż na wolnych obrotach na benzynie chodzi nierówno, a na LPG to w ogóle gaśnie na wolnych gdyż chodzi tylko na 3 garach. Zmienialem świece, kable i kopulke i nic... A no i jak doda się gazu to już chodzi normalnie, tylko na wolnych jest problem. CO może być? :-/
Przemon999
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 7 wrz 2013, o 16:22
Lokalizacja: Suchowola

Chodzi na 3 cylindrach na wolnych obrotach...

 

Postprzez palio » 29 wrz 2013, o 19:11

A silniczek krokowy sprawny?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 29 wrz 2013, o 19:21

sprawdź kompresje w silniku
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Przemon999 » 29 wrz 2013, o 19:25

palio45, myśle że tak skoro na benzynie jest w miare OK.
krzyś, nie mam manometra ale wcześniej było ok.

Dodam że ubywa płynu chłodniczego już od dawna, ale nie wiem czy to może być przyczyną.
Przemon999
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 7 wrz 2013, o 16:22
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez palio » 29 wrz 2013, o 19:26

Ubywanie płynu chłodzącego może oznaczać jedno UPG.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Przemon999 » 29 wrz 2013, o 19:34

palio45, już wymieniona. Dalej to samo czyli przeciek wewnętrzny. Ale chodzi mi o tą nierówną prace.
Przemon999
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 7 wrz 2013, o 16:22
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez krzyś » 29 wrz 2013, o 19:53

podjedź do kogoś kto ci sprawdzi tą kompreche jesli iskre ma paliwa cos tam dostaje to musi palić chyba że nie ma ciśnienia napisałęś że wcześniej była ok ile było na garkach. stawiam na powypalane nieszczelne zawory
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Przemon999 » 29 wrz 2013, o 20:14

A to dlaczego na gazie jest gorzej a na benzynie lepiej?
Przemon999
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 7 wrz 2013, o 16:22
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez pablomed » 30 wrz 2013, o 14:01

Przemon999, rozważania są bez sensu jeśli faktycznie jest przeciek wewnętrzny. Może się to objawiać nierówną praca , ale powinny być też jakieś różnice w zabarwieniu tłoków i świec. To pęknięcie to twój pomysł więc wyjaśniaj. Tak na razie to bym napisał na podstawie twoich postów że kompletnie nic nie wiadomo. Musisz się chyba podeprzeć opinią kogoś doświadczonego stojącego przy samochodzie.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Przemon999 » 21 paź 2013, o 23:01

A więc tak. Wszystko szczelne, żadnych przecieków nie ma. Więc coś prawdopodobnie z zapłonem. Dalej chodzi nierówno. Czyli na niskich obrotach ktoryś cyl przerywa, nie da się zweryfikowac który bo jak zciągam fajki od świec po kolei to przy każdej tak samo. Dopiero tak powyżej 1800 obr min silnik chodzi normalnie, a im niższe obroty tym bardziej przerywa. Pomysłów brak. Może być palec zapłonowy?
Przemon999
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 7 wrz 2013, o 16:22
Lokalizacja: Suchowola


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 30 gości