przez pablomed » 7 lis 2008, o 23:54
Nie martwić tylko sprawdzić po pierwsze czy po strzale nie powstały jakieś nieszczelności w dolocie (na pierścieniu antywybuchowym, przy wezach odmy dochodzących do dolotu szczególnie.
Potem sprawdzić przepływkę. Podaję skróconą instrukcję. Zdejmujesz pokrywę filtra powietrza. Wkładasz palec w dziurę od spodu tam co powietrze leci do silnika, sprawdzasz czy klapka przepływki chodzi bez otarć. Mogła się zgiąć, jeśli troszkę ociera - podpiłujesz ją cienkim papierem ściernym.
Potem elektryka: odsuwasz gumę z wtyczki przepływki, podpinasz pod pin 3 i masę voltomierz. Włączasz zapłon. Mierzysz napięcie. Podaję normy: silnik stoi - 0.24V, bieg jałowy - na zimnym ok 1,3 potem spada po rozgranu do 0,7-0,8V. Dodajesz gazu gwałtownie - wzrost napięcie do ok 3,5V. Jeśli palcem odchylisz maksymalnie klapkę przepływki - 4,5V.
Tyle co do przepływki. Założe się że klapka ociera o ścianki i nie domyka się na jałowych jak należy.
[ Dodano: 2008-11-07, 22:57 ]
dbaj o kable zapłonowe i świece. Strzały wykończą przepływkę wcześniej czy później, a nie dstaniesz jej tanio, bardzo ciężko poniżej 3 stów znaleźć używkę, a podrób brak.
Nie wiem tylko nadal czy masz silnik 2E z przepływka starego typu klapkową.