CHodzi na 3 Cylindy..;/ Pomocy!

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

CHodzi na 3 Cylindy..;/ Pomocy!

Postprzez MarQs » 2 lis 2008, o 23:51

Czesc wszystkim mam do was wielka prosbe chodzi mi o moja GTInę:p (GAZ..) ma problemy z odpalaniem nie tylko z rana za kazdym razem gdy odpalam na benzynie silnik nie pracuje na wszystkie gary dopiero po przegazowaniu badz tez rozgrzaniu silnika zaczyna chodzic w miare normalnie;/ zaznaczam ze na gazie chodzi bez problemu utrzymuje 1000 obrotow i nawet nie jeknie:p czy jest mozliwe ze jest to wina kabli wysokiego napiecia lub swiec?? prosze o Pomoc...Rady...cokolwiek i z gory dziekuje../pozdro
MarQs
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 29 paź 2008, o 15:19
Lokalizacja: Zabrze

CHodzi na 3 Cylindy..;/ Pomocy!

 

Postprzez Sergio » 3 lis 2008, o 00:08

Miałem kiedyś takiego małego seata i miałem coś podobnego że silnik pracował tak że chciał a nie mogł.Po zaglądnięciu na przewody między kopułką a świecami okazało się że świecą jak neony:).Pierwsze co to sprawdz czy nie masz nagaru na świecach i czy gdzieś nie masz przebicia na przewodach.
Avatar użytkownika
Sergio
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 00:54
Lokalizacja: Dabrowa Gornicza

Postprzez remigiusz27 » 3 lis 2008, o 13:15

wydaje mi sie ze możę to być wina pompy paliwa lub filtra paliwa skoro na benz tak sie dzieje a na gazie jest ok gdyby była to wina kabli lub swiec 8-) to na gazie było by jeszcze objawy by sie bardziej nasilały
Ostatnio edytowano 3 lis 2008, o 15:48 przez remigiusz27, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
remigiusz27
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 24 wrz 2008, o 14:56
Lokalizacja: Głowno

Postprzez piotrus23 » 3 lis 2008, o 15:41

remigiusz27 napisał(a):wydaje mi sie ze możę to być wina pompy paliwa lub filtra paliwa skoro na benz tak sie dzieje a na gazie jest ok gdyby była to wina kabli lub swiec 8-) to na gazie było by jeszcze objawy by sie bardziej nasilały
nie wydaje mi sie zeby to pomka paliwa onma silnik na wielopunkcie czyli 4 wtryski którys mógł sie zapiec itd moze tam warto poszukac
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez pablomed » 3 lis 2008, o 17:55

Zapieczenie wtrysków jest możliwe, pompa też . Podejrzany jest czujnik temperatury, 4-pinowy w króćcu przy głowicy. Podejrzany jest też filtr paliwa, więce podejrzeń bym mógł mieć gdybyś MarQs, podał typ silnika.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez MarQs » 6 lis 2008, o 00:13

Dzieki za rady.. ostatnio znalazłem chwilke i postanowiłem sprawdzic o co biega.. okazało sie ze to najprawdopodobniej tzw przepływomirz.. gdy go odepne.. to zapala w trybie awaryjnym bez jekniecia... jest jeszcze mozliwosc ze to czujnik.. no ale jeszcze nie doszedłem do tego:P .. Mam jeszcze jedna sprawe!!! gdy odpalam go z rana to tak jakby przy dodawaniu gazu dusił sie;/ czy to jest normalne jezeli jest zimny? ? Z Gory dzieki !!!
Pozdro.
MarQs
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 29 paź 2008, o 15:19
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez pablomed » 6 lis 2008, o 19:01

sprawdź ten przepływomierz, domyślam się że jest klapkowy - silnik 2E. Zajrzyj do niego czy klapka się nie ociera o ścianki. Zarówno z odpiętą przepływka jak i uszkodzoną nie będzie zachowywał się dobrze na benzynie. Może miałes jakis strzał gazu?
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez MarQs » 7 lis 2008, o 23:25

dokładnie tak jak mowisz.. mialem strzał , w sumie auto mam od niedawna i jak narazie to raz takie cos mi sie zdarzyło(strzał) czy to normalne? czy moze mam sie czym martwic?
MarQs
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 29 paź 2008, o 15:19
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez pablomed » 7 lis 2008, o 23:54

Nie martwić tylko sprawdzić po pierwsze czy po strzale nie powstały jakieś nieszczelności w dolocie (na pierścieniu antywybuchowym, przy wezach odmy dochodzących do dolotu szczególnie.
Potem sprawdzić przepływkę. Podaję skróconą instrukcję. Zdejmujesz pokrywę filtra powietrza. Wkładasz palec w dziurę od spodu tam co powietrze leci do silnika, sprawdzasz czy klapka przepływki chodzi bez otarć. Mogła się zgiąć, jeśli troszkę ociera - podpiłujesz ją cienkim papierem ściernym.
Potem elektryka: odsuwasz gumę z wtyczki przepływki, podpinasz pod pin 3 i masę voltomierz. Włączasz zapłon. Mierzysz napięcie. Podaję normy: silnik stoi - 0.24V, bieg jałowy - na zimnym ok 1,3 potem spada po rozgranu do 0,7-0,8V. Dodajesz gazu gwałtownie - wzrost napięcie do ok 3,5V. Jeśli palcem odchylisz maksymalnie klapkę przepływki - 4,5V.
Tyle co do przepływki. Założe się że klapka ociera o ścianki i nie domyka się na jałowych jak należy.

[ Dodano: 2008-11-07, 22:57 ]
dbaj o kable zapłonowe i świece. Strzały wykończą przepływkę wcześniej czy później, a nie dstaniesz jej tanio, bardzo ciężko poniżej 3 stów znaleźć używkę, a podrób brak.
Nie wiem tylko nadal czy masz silnik 2E z przepływka starego typu klapkową.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez MarQs » 9 lis 2008, o 16:03

byłbym wdzieczny jakbys mogł jeszcze napisac jak to moge sprawdzic:p z tego co widze i wiem to, to jest silnik 2.O 8V 115KM na wielopunktowym wtrysku..../mowi Ci to cos?
MarQs
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 29 paź 2008, o 15:19
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez pablomed » 9 lis 2008, o 16:19

nie, masz tu fotkę, to jest puszka wtrysku z 2E , jeśli masz taką krótszą mniejszą - masz AGG lub ADY
Obrazek
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez MarQs » 11 lis 2008, o 12:41

bedzie to jednak silnik 2E
MarQs
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 29 paź 2008, o 15:19
Lokalizacja: Zabrze

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

cron