Chwilowe zawieszenie obrotów i powolne ich opadanie

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Chwilowe zawieszenie obrotów i powolne ich opadanie

Postprzez StRaDiVaRiUs » 1 lut 2009, o 22:14

Od pewnego czasu ma taki oto problem. Gdy zapalę auto obroty ładnie się utrzymują na około 1000 obrotów gdy silnik jest zimny. Gdy zacznę jechać, wszystko jest dalej ok, ale gdy podczas jazdy wrzucę na luz przy np 3000 obrotów, to obroty spadają normalnie do 2000 obr, chwilę się zawieszają i wolno opadają do 1000 lub 800. Dodam, że obroty dłużej opadają im silnik jest zimniejszy. Gdy siętrochę ociepli, zjawisko to trwa krócej. Gdy jest już ciepły to wszystko chodzi ok. Mam lpg ale problem występuje tylko na benzynie na zimnym silniku. Mam także wstawione resetowanie ECU przy zgaszeniu auta. Silnik krokowy niedawno wymieniony. Na VAG'u nie ma błędów. Gazownik sprawdzał podstawę wtrysku i podobno dobra.

Jakieś pomysły w czym jest szkopuł?
Avatar użytkownika
StRaDiVaRiUs
Czytacz
 
Posty: 137
Dołączył(a): 6 lis 2008, o 21:52
Lokalizacja: Jelenia Góra / Bogatynia

Chwilowe zawieszenie obrotów i powolne ich opadanie

 

Postprzez mani51 » 1 lut 2009, o 23:27

ktoś pewnie straci cierpliwość i mnie opitoli że ja ciągle to samo ale to jest wina lewego powietrza...ciekawy jestem na jakiej podstawie gazownik stwierdził że podstawa jest ok
moim zdaniem coś jest nieszczelne bo też tak miałem, tzn na całkiem zimnym gwałtowne opadanie obrotów, póżniej w miarę rozgrzewania obroty wieszały się na 2000, po wyżej 50°C na 1700 a jak już się całkiem rozgrzał to tak jakby zanikały problemy, ale nie do końca bo przy hamowaniu obroty spadały za bardzo i dopiero po chwili podnosiły się na 800. Już miałem krokowy kupić ale cena mnie zmobilizowała i wziąłem się do roboty tzn usczelniłem całą przepustnicę odrobiną silikonu i jest ok choć myślę, że nie na długo i dlatego już mam nową podstawę wtrysku tylko nie mam kiedy jej zmienić

skoro u Ciebie VAG nic nie pokazał to prawdopodobnie będzie lewe powietrze
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez Buull » 2 lut 2009, o 08:24

mani51, ile kosztuje nowa podstawa wtrysku?
Buull
Gaduła
 
Posty: 451
Dołączył(a): 18 kwi 2008, o 11:27
Lokalizacja: Płock

Postprzez mani51 » 2 lut 2009, o 10:27

do 1,6 ABU zapłaciłem coś koło 80zł - już nie pamiętam dokładnie
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez StRaDiVaRiUs » 2 lut 2009, o 10:49

mani51, u Ciebie obroty opadały z tych 2000, czy zawieszały się na nich na stałe? Dodam jeszcze, że u mnie wieszają się tylko na 2000, niezależnie od rozgrzania, temp. ma wpływ tylko na czas zawieszenia i opadania.
Avatar użytkownika
StRaDiVaRiUs
Czytacz
 
Posty: 137
Dołączył(a): 6 lis 2008, o 21:52
Lokalizacja: Jelenia Góra / Bogatynia


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości