Chyba coś nie tak z centralką...

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez Admor » 10 paź 2009, o 15:56

no ja obstawiam przepływkę ale po co to niewiem :zdegustowany:
Jak by to było moje to bym to wy.....ił i puścił rurę bezpośrednio.

Napisz jaki model reduktora masz i ile ma przejechane na oko.
Avatar użytkownika
Admor
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 17 maja 2008, o 11:17
Lokalizacja: Chrzanów

 

Postprzez BORYSKA » 10 paź 2009, o 17:08

Już wiem. Znalazłem instrukcję do tej instalacji. To jest attuator i działa podobnie jak krokowiec z tum że nie jest sterowany impulsami tylko napięciem. Jego zdolność "przewodzenia" gazu jest proporcjonalna do przepływającego w jego uzwojeniu prądu. Mam reduktor BRC at90, emulator Blitz Lambda, membrany wymieniałem na początku tego roku, więc przejechałem na nich nie więcej niż 25000, filtr wymieniłem kilka dni temu

[ Dodano: 2009-10-10, 18:03 ]
Chłopaki a czy można w jakiś sposób opóźnić wyłączenie podawania paliwa po przełączeniu na LPG?
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez pablomed » 10 paź 2009, o 18:53

tak, albo montując włącznik typu Lecho WR lub WRM który ma regulację potencjmetrem do tego (polecam WRM ma opcję przełączania przy malejących obrotach) albo programowo w komputerku LPG. Niestety nie znam tego Blitza, nie mam schematu więc konkretnie nie odpowiem
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez BORYSKA » 11 paź 2009, o 00:05

Poniżej instrukcja do tego Blitza. Może ktoś to rozgryzie...
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez pablomed » 11 paź 2009, o 20:04

BORYSKA, no więc na Twoje pytanie - w tym sterowniku nie da się ustawić czasu nakładania paliw przy przełączeniu z beny na LPG. W każdym razie ani słowa o tym w instrukcji. Być może można to zrobić zastępująć przełącznik innym, Np Lecho WRM (który ma w sobie funkcję ustawiania czasu nakładania). Ale żeby powiedzieć czy to można zrobić - trzeba by znać wewnętrzny schemat samego przełącznika od Blitza - a tego w opisie brak.
Na marginesie: dotąd nie wiedziałem nic o takim aktuatorze jak ma Blitz, teoretycznie powinien działać bardzo szybko co jest jego zasadniczą zaletą w porównaniu do typowo stosowanych "wolnych" silniczków krokowych.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez BORYSKA » 3 lis 2009, o 18:22

Zdiagnozowałem problem. Kiedy silnik jest zimny to elektrozawór przy reduktorze załącza się dużo później niż pozostałe dwa elektrozawory. Nie wiem jeszcze czym to jest spowodowane. Do tej pory wszystkie trzy odbijały jednocześnie. Spróbuję coś pokombinować...

[ Dodano: 2009-11-18, 14:15 ]
Problem rozwiązany. Okazało się że elektrozawór przy reduktorze jest oblepiony wewnątrz jakąś czarną mazią przez co nie mógł się czasami otworzyć. Czyszczonko i już jest po problemie
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości