ciezkie odpalanie

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

ciezkie odpalanie

Postprzez krzysiudd » 30 sty 2009, o 13:10

mam taki problem ze ciezko uruchomic jest silnik. akumulator naładowany rozrusznik kreci, pompke słychac ze chodzi, swiece, kable, kopulka i palec wymieniane ze 4 miesiace temu. Dzisiaj go odpalam i rozrusznik kreci ale silnik sie nie odzywał. sprobowałem go odpalic przy mocno wcisnietym pedale gazu i nic ,probuje jeszcze raz tylko ze bez gazu i łapie ale nie mogł załapac wcvisnalem mu lekko gaz i powoli załapal i odpałil.
przed odpalaniem odpiałem czujnik temp. pochodzil chwile zgasilem go i podpiałem ten czujnik i odpałiłem.
podejzewam ze moze byc przypchany filtr paliwa bo nie wiem kiedy byl wymieniany.
Jak juz odpałil i ma ok 800-900 obrotów wciskam gaz silnikiem zaczyna szarpac i albo sie wkreci na obroty albo zdechnie jak na benzynie jak i na gazie. co moze byc tego przyczyna.
gdy juz odpali to pozniej juz odpala dobrze.
Avatar użytkownika
krzysiudd
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 6 wrz 2008, o 18:51
Lokalizacja: opoczno

ciezkie odpalanie

 

Postprzez prezesik » 1 lut 2009, o 01:56

Może to być czujnik temp płynu, on odpowiada za dawkowanie paliwa, po za tym może to być też wina pompki paliwa, jeżeli nie podaje paliwa pod odpowiednim ciśnieniem to silnik za wyższych obrotach będzie się dławił i prychał.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez krzysiudd » 9 lut 2009, o 17:58

jak zauwazylem moj golfik bardzo nie lubi wilgoci. na mrozie odpala bez problemu. w sobote było cieplo i sucho odpalil tylko ze nie zalaczylo mu sie ssanie pochodzil chwilke i zgasl potem odpalil juz na ssaniu. dzis bylo wilgotno i znowu byl problem z odpaleniem az w koncu odpalil. chodzil nie równo jakby na jeden gar nie chodzil. wiec zdejmowalem po kolei kable wn od swiec, ale przy zdjeci z kazdej bylo jeszcze gorzej. jak sie rozgrzał to tak juz nie mial.
jaka moze byc tego przyczyna tego ciezkiego rozruchu gdy jest wilgotno i czemu gdy jest zimny tak nie równo chodzi?
Avatar użytkownika
krzysiudd
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 6 wrz 2008, o 18:51
Lokalizacja: opoczno

Postprzez prezesik » 9 lut 2009, o 19:07

Jak twoje autko nie lubi wilgoci to znaczy że kupiłeś jakieś tanie przewody WN, które mają przebicie, iskra ucieka na masę silnika.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez krzysiudd » 12 lut 2009, o 18:32

chyba to nie wina zapłonu. Autko mi odpala ale zanim go zaczne krecic musze najpierw kilka razy przekrecac kluczyk aby właczyc zaplon i wylaczyc. po tym odpala bez problemu. czyzby pompa paliwa juz siada czy jakas inna przyczyna?
Avatar użytkownika
krzysiudd
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 6 wrz 2008, o 18:51
Lokalizacja: opoczno

Postprzez tomasz291 » 13 lut 2009, o 08:31

krzysiudd, Sprawdż sobie wężyki podciśnienia czy są na swoim miejscu i czy nie łapie fałszywego powietrza gdzieś mała pierdoła a daje czasem w d... :ok:
Avatar użytkownika
tomasz291
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 10 sie 2008, o 14:09
Lokalizacja: czechowice-dziedzice

Postprzez Zaba2 » 13 lut 2009, o 17:02

krzysiudd napisał(a):Autko mi odpala ale zanim go zaczne krecic musze najpierw kilka razy przekrecac kluczyk aby właczyc zaplon i wylaczyc. po tym odpala


Wymien sobie stacyjke.
Avatar użytkownika
Zaba2
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 12:13
Lokalizacja: Olkusz

Postprzez flash15 » 25 lut 2009, o 15:46

zobacz jakiej firmy masz aparat zapłonowy czy jest BOSCHA czy też ten co wstawiali do pierwszych MK3 Włoski <włoszczyzna tylko do zupy> Bosch ma kopułki w kolorze bordowym a włoszczyzna czarne (ja niestety mam ten czarny). Mój jak jest wilgotno na samym początku nierówno chodzi. Kable wymieniłem kopułkę i palec, ale te włoskie aparaty zapłonowe potrafią się wyrobić i przy wilgoci niestety tak się zachowują i nie dają dobrej iskry, a Bosch podobnież nie do zarżnięcia.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
flash15
Badacz tematu
 
Posty: 214
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 23:43
Lokalizacja: Wawa

Postprzez krzysiudd » 8 mar 2009, o 21:05

Pompka paliwa pracuje słychac ja. do wtrysku paliwo dochodzi jak zdejme obejme z przewodu zasilającego paliwo wycieka wiec paliwa dochodzi ale nie idzie dalej poniewaz po długim kreceniu wykreciłem swiece i byly suchutkie a po takim czasie powinny juz byc zalane. co wg was mogło pasc?
Avatar użytkownika
krzysiudd
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 6 wrz 2008, o 18:51
Lokalizacja: opoczno

Postprzez dawsan19 » 9 mar 2009, o 21:54

Witam !! ja od wczoraj mam identyczny problem tylko ze nie ważne czy silnik jest rozgrzany czy zimny :-/ po załączeniu na gaz chodzi idealnie a jak przerzucę go znowu na paliwo zdarza się ze straci obroty i zgasnie :-/ z ponownym odpaleniem jest poprostu masakra :-( wydaje mi się ze to wina paliwa bo zaczęło sie to dziac po zatankowaniu na innej niz zwykle stacji :cry: Czy jest to mozliwe ?? Dodam ze praktycznie zawsze mam na ostatniej kresce rezerwy paliwa (nie za ciekawie stoje z kasa [óczen :roll: ]) i na zimnym silniku przerzucam na gaz (gaz 2 gen )
BLAGAM POMOCY :-?
dawsan19
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 18:42
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez flash15 » 10 mar 2009, o 00:33

dawsan19, kolego albo Ci pompka paliwa już nie domaga (może już pada) albo za szybko przełączałeś na gaz i Ci szlag trafił wtryskiwacze paliwa, za sucho im było po prostu, albo na stacji o nazwie "u miecia" było pół benzyny pół wody i dlatego Ci zdycha bo nie dostaje dobrej mieszanki i komp go odcina. Ja bym wymienił pompkę na sam początek, pamiętaj daj mu pochodzić na benzynie jak Ci zacznie odpalać bo inaczej będziesz miał silnik do remontu kolego i staniesz się jeszcze biedniejszy niestety.
Avatar użytkownika
flash15
Badacz tematu
 
Posty: 214
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 23:43
Lokalizacja: Wawa

Postprzez krzysiudd » 12 mar 2009, o 22:56

ja przełączam na gaz jak juz sie troche zagrzeje nawet pochodzi troche i jakies 2 km na benzynie jezdziłem a paliwo zalałem dobrej jakości na shelu benzyne mu leje. jutro moze uda mi sie go pod kompa podłączyc moza cos tam pokaze.
Avatar użytkownika
krzysiudd
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 6 wrz 2008, o 18:51
Lokalizacja: opoczno

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości