Ciężko odpala zimny.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Ciężko odpala zimny.

Postprzez Luke_ » 28 lut 2013, o 19:20

Cześć jestem tu nowy.
I mam problem ze swoim Golfem mk3, kupiłem go 4 dni temu i zaczęły się problemy. Silnik 1,8 90km z LPG. O tuż po kupnie było ładnie pięknie lecz na drugi dzień rano miał ciężko zapalić, zapalił za drugim razem. Wraz z kolejnymi rankami jest coraz gorzej. Dodatkowo po wciśnięciu gwałtownie pedału przyspieszenia auto tak jakby się dusi na gazie.
Nie wiem czy we właściwym miejscu umieściłem ten temat, i czy kiedyś wystąpił.

Proszę o pomoc z góry dzięki.


Pozdrawiam.
Luke_
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 28 lut 2013, o 16:39
Lokalizacja: Wyszków

Ciężko odpala zimny.

 

Postprzez łukasz1983 » 28 lut 2013, o 20:27

Odepnij wtyczke z czujnika temperatury i odpal.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Luke_ » 28 lut 2013, o 22:47

Próbowałem tą czynność i nic nie pomagało :(.
Luke_
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 28 lut 2013, o 16:39
Lokalizacja: Wyszków

Postprzez prezesik » 1 mar 2013, o 06:53

Teraz na zewnątrz jest wilgotno, stary nie wymieniany układ WN daje się we znaki w takie dni, są przebicia na kablach i kopułce. Można wtedy zobaczyć skakającą iskrę na przewodach gdy jest ciemno.
Kiedy wymieniane były świece, kable WN, kopułka i palec rozdzielacza?
Zdejmij kopułkę i przeczyść papierkiem ściernym styki, napisz czy pomogło.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Luke_ » 1 mar 2013, o 22:01

Tak kable WN, kopułka i palec rozdzielacza jak zapewniał sprzedający zostały nie dawno wymienione. Wczoraj wieczorem zaprowadziłem na noc auto do mechanika by postał w cieple i zobaczyć co rano. Rano ten sam efekt mechanik pogrzebał wypatrzył i stwierdził że czujnik halla. Lecz kupiłem na szrocie cały aparat zapłonowy wraz z czujnikiem 5 razy taniej. Zostało wsadzone i zapalił. Mechanik wyregulował i nie przerywa już. A czy zapali jutro zobaczymy, ale na pewno dam znać.

[ Dodano: 2013-03-05, 14:36 ]
Problem nie został rozwiązany zostaje jeszcze mono wtrysk według mechanika.
Luke_
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 28 lut 2013, o 16:39
Lokalizacja: Wyszków

Postprzez Pyku » 11 mar 2013, o 03:22

Moim zdaniem może to być wina przepustnicy .
Pyku
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 30 sty 2013, o 01:49
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Postprzez rav7 » 11 mar 2013, o 21:15

Ale przy takich temperaturach odpalasz na LPG? Przeciez to smierc dla membram w reduktorze... Ogolnie powinno zawsze sie odpalac na benzynie a przy takich temperaturach to juz w szczegolnosci kolego.
VW Jest Bogiem, Predkosc nalogiem, Turbo zabawa a rozwaga podstawa...
Avatar użytkownika
rav7
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:16
Lokalizacja: KrK


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości