ciężko zapala na zimnym silniku

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

ciężko zapala na zimnym silniku

Postprzez babolito » 9 gru 2011, o 13:07

witam posiadam od niedawna golfa 1.6 75 kM Z gazem i mam problem z odpaleniem na zimnym silniku muszę długo kręcić tak około 6 sek dopiero zaczyna łapać i wtedy falują obroty i gaśnie a jak po odpaleniu dodam szybko trochę gazu to silnik pracuje już dobrze i nie gaśnie a jak jest już silnik nagrzany to zapala normalnie, świece są dobre pompkę od paliwa słychać byłem nawet na komputerze i nie wykrył żadnych usterek proszę was o pomoc ponieważ nie chce zajechać rozrusznika czekam na jakieś porady i dziękuje wszystkim pozdrawiam
babolito
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 8 gru 2011, o 17:37
Lokalizacja: syców

ciężko zapala na zimnym silniku

 

Postprzez suchy1979 » 9 gru 2011, o 15:04

Wymiana samych świec to nie wszystko. Kiedy ostatnio wymieniałeś kopułkę, palec, kable WN? Cewka jest sprawna? Te elementy współpracują ze sobą i wymiana jednego z nich, kiedy pozostałe są zużyte, z reguły nic nie daje. Widocznie wilgoć dostaje się gdzieś do ukłądu WN. Po rozgrzaniu silnika odparowuje i dlatego potem chodzi już normalnie. Zacznij od tego, zobaczysz co się będzie dziać. Jeśli problem nie ustąpi, to należy szukać problemu gdzie indziej.
suchy1979
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 24 paź 2011, o 14:41
Lokalizacja: Cieszyn
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez trojeczkaGT » 9 gru 2011, o 15:58

mozliwy jest tez czujnik temperatury bo on dawkuje paliwo w zaleznosci od temperatury cieczy
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez marianski696 » 9 gru 2011, o 16:05

Przeczyść wszystko, sprawdz czujnik halla , ja miałem podobnie i po paru zakupach które nic nie dawały wymieniłem cały aparat zapłonowy i jest git. Tak jak wyżej, to może być również cewka
marianski696
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 3 wrz 2011, o 22:30
Lokalizacja: kraków

Postprzez babolito » 9 gru 2011, o 17:14

czujnik temperatury własnie przed chwilą wymieniłem jutro rano zobaczę czy coś pomogło jak nie to zacznę wymieniać wszystko co mi poradziliście czyli kopułkę,palec,kable sprawdzę tez cewkę tylko nie wiem jak to sie robi może ktos mi podpowie Acha jeszcze jedno co może byc przyczyną jak jadąc prosto wciskam gaz a auto zamiast przyspieszać to on sie dusi jakby zwalniał dzieje sie to tylko jadac na lpg na rozgrzanym silniku dziękuje wszystkim za porady odezwe sie jak powymieniam te czesci

[ Dodano: 2011-12-10, 13:40 ]
witam wymieniłem kable,palec i kopułke cewka jest sprawna dalej to samo co jeszcze moze byc przyczyną

[ Dodano: 2011-12-10, 13:41 ]
czekam na wasze porady
babolito
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 8 gru 2011, o 17:37
Lokalizacja: syców

Postprzez marianski696 » 10 gru 2011, o 19:47

moim zdaniem to hall, sprawdz go najpierw zanim wymienisz jest w aparcie zapłonowym
marianski696
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 3 wrz 2011, o 22:30
Lokalizacja: kraków

Postprzez babolito » 10 gru 2011, o 21:10

ok. tylko po czym poznac ze ten czujnik jest uszkodzony nie znam sie za bardzo no i jak go wyjąc ile kosztuje taki czujnik. kupiłem jeszcze filtr paliwa na dniach go wymienie moze to cos da

[ Dodano: 2011-12-10, 20:28 ]
a moze to sonda
babolito
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 8 gru 2011, o 17:37
Lokalizacja: syców

Postprzez Golfik1986 » 10 gru 2011, o 21:47

tez u mnie zimny troche zakreci dluzej z rana. wymienilem kopulke i palec w sumie narazie. ale wezme sie za swieczki i kable wymienie jak nie pomoze bede szukal dalej. jak te rzeczy sie wymieni wiesz co masz
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez marianski696 » 11 gru 2011, o 14:06

Tu masz o wymianie http://www.golf3.pl/topics9/wymiana-czu ... t11741.htm :-D

A tu sprawdzanie halla miernikiem http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=20020 :-D

Tylko musisz liczyć się z tym że przestawisz kąt ustawienia zapłonu i będzie dupa bez lampy stroboskopowej lub wycieczki do warsztatu. Moim zdaniem jeżeli się nie bardzo znasz ( tak jak ja :-D ) to jedz od razu do jakiegoś speca, bo wydasz dużo kasy na te części ( hall kosztuje jakieś 100 zł ) a okaże się że problem leży gdzie indziej. Pozdrawiam ;-)
marianski696
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 3 wrz 2011, o 22:30
Lokalizacja: kraków

Postprzez babolito » 11 gru 2011, o 14:57

ok.jak bede miał czas do pojade do mechanika i posprawdzam wszystko dzieki za zainteresowanie pozdrawiam odezwe sie
babolito
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 8 gru 2011, o 17:37
Lokalizacja: syców

Postprzez marianski696 » 14 gru 2011, o 15:26

I jak byłeś u mechanika ??
marianski696
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 3 wrz 2011, o 22:30
Lokalizacja: kraków

Postprzez babolito » 14 gru 2011, o 22:12

czesc jeszcze nie byłem zauważyłem że jak silnik juz mocno sie nagrzeje i jak naciskam gaz to on zwalnia jakby lpg nie dochodziło lub iskra zanikała i sie muli ale jak jest zimny jezdzi dobrze tylko ciezko go zapalic to moze przez ten czujnik halla chyba pojade i go wymienie
babolito
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 8 gru 2011, o 17:37
Lokalizacja: syców

Następna strona

- - - www.katalog-dinny.pl



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

cron