Ciężko zapalić i szarpie na zimnym

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Ciężko zapalić i szarpie na zimnym

Postprzez Robjunior » 20 wrz 2008, o 13:33

Witam wszystkich

Móje problemy:
- po zimnej nocy auto nie chce odpalić muszę się trochę nakręcić tym kluczykiem zanim w końcu załapie.

- jak już odpali to przez jakieś hmm 2-3 km szarpie auto i na początku jest takie słabe jak by bez mocy, mija chwila silnik się nagrzeje i jest wszystko ok

Odpalam na benzynie chwile chodzi potem przygazowuje, przerzuca się na gaz i jedziemy.

Wie ktoś co to może być ??

Pozdrawiam
Piotrek
Ostatnio edytowano 20 wrz 2008, o 14:49 przez Robjunior, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Robjunior
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 11 wrz 2008, o 22:13
Lokalizacja: Ropczyce

Ciężko zapalić i szarpie na zimnym

 

Postprzez uli » 20 wrz 2008, o 13:50

sprawdz stan kopułki i palca pewnie sie juz styki powypalaly. a problem z odpalaniem tez moze byc spowodowane zabrudzonym fitrem paliwa 8-)
Avatar użytkownika
uli
Badacz tematu
 
Posty: 267
Dołączył(a): 14 sie 2007, o 11:37
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez bzy_mar » 20 wrz 2008, o 17:49

Siemasz ja mam podobnie, w mojej golfinie, przeczyściłem styki i palec i jest lepiej ale będę wymieniał, bo są już powypalane, a to że jak ci sie zagrzeje to dopiero dobrze jeździ to może być coś z parownikiem może słabo ci gaz ogrzewać na początku może te membrany są w nim zabrudzone i jak jest już woda dobrze zagrzana to dopiero jest dobrze, możesz to sprawdzić nie zaszkodzi, bo kumpel tak miał w calibrze, tyle że on kupił przechodzony, wymienił i jest dobrze.
Dla słabych klęska, dla cierpliwych nadzieja, dla upartych zwycięstwo!
bzy_mar
Czytacz
 
Posty: 95
Dołączył(a): 12 lip 2008, o 17:54
Lokalizacja: Nowa Słupia

Postprzez Robjunior » 20 wrz 2008, o 18:04

Taki urok używanych aut :] na początku duże wydatki no ale cóż zrobić...

Dzięki chłopaki za informacje
Avatar użytkownika
Robjunior
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 11 wrz 2008, o 22:13
Lokalizacja: Ropczyce

Postprzez PaNdA » 30 wrz 2008, o 19:21

Witam koledzy fachowcy... :-) mam takie pytanie (1.6 + LPG Monowtrysk) Miałem proble z wolnymi obrotami na stacji diagnostyczne wykazało błąd nastawnika wolnych obrotów został wymieniony na nowy, także został wymieniony czujnik tem.płyny i co ?? w dalszm ciągu niema ssania :-( . Na zimnym siniku ciężko go zapalic chodzi tak jakby na 3 cylindrach i powoli wyrównuje obrotytrzeba trzymać otwartą przepustnice. Jak sie rozgrzeje to bez problemu chodzi na benzynie około 900 obrotów i równo :-o :-o Pmóżcie co mam jeszcze wymienić :-( :-(
Avatar użytkownika
PaNdA
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 16 sie 2008, o 14:59
Lokalizacja: woj. Śląskie

Postprzez dziabi3 » 6 paź 2008, o 21:08

zrobić adaptacje przepustnicy

po wymianie korkowca adaptuje sie nowy sprzęt

po prostu silnik nie wie jak ustawić korkowca zęby było ssanie

on nie wie kiedy przepustnica jest otwarta na tyle by dac odpowiednią dwke powietrza do dawki benzyny

zrób adaptacje najpierw

a jesli nie minie to szukaj przyczyn w czujniku lub czujnikach temperatury ciecz chłodzącej
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez pablomed » 6 paź 2008, o 22:00

PaNdA, weź jeszcze sprawdź czujnik temperatury powietrza we wtrysku. Jak znajdziesz wtyk od wtryskiwacza ma 4 kable, dwa są od samego wtryskiwacza a dwa od tego czujnika. Pomierz mu opory, normy sa te same co dla czujnika płynu, czyli mniej więcej 2-3 komy na zimnym i jakieś 400-500 omów na rozgrzanym
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez PaNdA » 6 paź 2008, o 22:11

Dzięki koledzy , posłucham Waszych Rad i dam znać czy zadziałało :-P , czy możecie mi powiedzieć jak wygląda adaptacja przepustnicy i ile kosztuje??? ;-) z góry dziękuje i pozdro :-D :-D :-D
Avatar użytkownika
PaNdA
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 16 sie 2008, o 14:59
Lokalizacja: woj. Śląskie

Postprzez GOSDAREK » 7 paź 2008, o 21:13

witam mam prośbę jak ustawić dawkę paliwa w vw 1,6GL 93r jedno punkt bo jak go odpalam to dymi na czrni i strasznie capi bęzyną z góry dziekuje i pozdrawiam :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
SZACHAL
GOSDAREK
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 3 paź 2008, o 09:45
Lokalizacja: W, BRYTANIA

Postprzez mani51 » 7 paź 2008, o 21:24

GOSDAREK napisał(a):witam mam prośbę jak ustawić dawkę paliwa w vw 1,6GL 93r jedno punkt bo jak go odpalam to dymi na czrni i strasznie capi bęzyną z góry dziekuje i pozdrawiam


tego się nie ustawia ręczni... u Ciebie prawdopodobne padła sonda lambda i stąd te objawy...jedź do jakiegoś mechanika niech Ci ją sprawdzi ewentualnie zaopatrz się w coś takiego

http://www.allegro.pl/item449285448_tes ... ambda.html

tylko nie wiem czy się opłaci na jeden raz
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez GOSDAREK » 7 paź 2008, o 21:36

ale jest taka sprawa iż byłem u mechanika na komputerze mi sprawdzał wszystko na gazie odpali bez problemu a na benzynie katastrofa
SZACHAL
GOSDAREK
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 3 paź 2008, o 09:45
Lokalizacja: W, BRYTANIA

Postprzez Robjunior » 15 paź 2008, o 23:13

Witam
Zrobiło się coś dziwnego z moim gazem :-/
Otóż często jest tak, że pomimo, że silnik jest rozgrzany jak odpalę, przejadę trochę dojdzie do tych 3 tys obrotów i przerzuca i wtedy nie ma mocy(nie reaguje na pedał gazu) obroty spadają i w końcu gaśnie :/ Przejadę tak około 500 m - 1 km, przerzucę już ręcznie i jest ok.

Wie ktoś może co to za problem może być ?
Może może mieć to związek z brudnymi membranami czy tez filtrem??
Nie sprawdzałem ich stanu, to tylko takie pierwsze myśli :]

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Robjunior
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 11 wrz 2008, o 22:13
Lokalizacja: Ropczyce

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości

cron