Cisnenie na Tłokach!!!

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Cisnenie na Tłokach!!!

Postprzez pandamian21 » 24 sie 2012, o 09:06

koledzy jakie cisneinie na tlkokach powinien miec silnik 1.8 abs?? stracil moc i podejrzewam uszczelke pod glowica gdyz nawet plynu w zbiorniczku ubywa po przejechaniu sporej odleglosci(500km-0.5L).. prosze o pomoc.. muli go na lpg i pb. na zimnym ma kopa powyzej 3tys, a jak juz temp wzrasta robi sie mul.. przewody wymienilem i filtr powietrza.
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)

Cisnenie na Tłokach!!!

 

Postprzez adams33 » 24 sie 2012, o 10:49

12-13 bar to jest taka norma. 10.5 /11 jak jeszcze jest to nie jest tak źle ale już jest to oznaka że coś się dzieje z silniczkiem.:))

Pomierz najpierw te ciśnienie i napisz jakie Ci wyszło. I będziemy kompinować :) A płynu ubywa a nie widać gdzieś wycieku z jakiegoś króćca? Bo dziwne jest to że ubywa bo jak by leciał w wydech to byś to napewno zauważył. Najczęstszym objawem głowicy jest grzanie się i wywalenie płynu do zbiorniczka.
adams33
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 24 lip 2012, o 14:39
Lokalizacja: Łochów

Postprzez pandamian21 » 24 sie 2012, o 11:16

no u mnie tlumik suchy, temperature trzyma tak na 80 ale to pewnie wina termostatu.. silnik jest z tylu jakos zapocony kolo tej uszczelki po glowica, ale nie wiem czy to uszkodzona uszczelka pod deklem czy wlasnie pod glowica.. zadnych wyciekow nie zauwazylm.. no moze z krocca wody troche leci.. ale nie mozliwe ze pol litra idzie az..
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)

Postprzez slawek5t » 24 sie 2012, o 11:44

pandamian21 napisał(a):no moze z krocca wody troche leci.. ale nie mozliwe ze pol litra idzie az..

Oj możliwe. te 0.5 litra na 500 km to nawet mało :)
Gdy sie nagrzeje to jest wieksze cisnienie i może mocno sikać tą nieszczelnością.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez pandamian21 » 24 sie 2012, o 11:55

no mozliwe a ja tego az tak nie zauwazam gdyz podczas jazdy to paruje.. no to niby jeden poblem z glowy.. no ale co z tym spadkiem mocy?? mam sonde niby uszkodzona ale to na gazie by dobrze chodzil(gaz na srubie).. po wymienie przewodow i filtra zauwazylem poprawe niby, ale to wraz nie tak jak powinien chodzic ten silnik..
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)

Postprzez pablomed » 24 sie 2012, o 12:16

zmierz sobie to ciśnienie sprężania i będziemy rozważać. Jakąś wstępną diagnostyke trzeba zrobić przecież. Ale jeśli ciśnienie będzie ok to najczęściej mała moc wynika ze zwężki założonej w dolocie przez gazowników, złej regulacji LPG, za małego miksera LPG, błędu w ustawieniu rozrzadu, zapłonu. Bez przypatrzenie się tym rzeczom niema szans wyjaśnić przyczyny. Sonda do LPG I generacji nic niema ale nie można wykluczyć przyczyny złożonej, np na benzynie słaby z winy sondy a na LPG z powodu złej regulacji.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez adams33 » 25 sie 2012, o 01:03

a zdziwisz się bo ja sondę również miałem uszkodzoną w swoim 1.6 ABU i niestety nie chodził na gazie tak jak powinnien. Na benzynie wogule już gasł. A gaz chodził ale 110 km/h to był max. Wymieniłem sondę oraz przy okazji czujnik temp. I samochód jak nowy benzyna gaz hula że aż miło teraz 140/150 km/h lata bez wniku. Wiecej nie próbowałem ale wydaje mi się że więcej jak 160 to 1.6abu nie wyciągnie:))
adams33
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 24 lip 2012, o 14:39
Lokalizacja: Łochów

Postprzez greg001 » 25 sie 2012, o 03:40

proste odłącz sondę na wtyczce i zobacz jak będzie chodził ( silnik będzie w trybie serwisowym)
1,6 abu no może do 165 km/h dojdzie (alu 15 opony 195/50)
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 31 sie 2012, o 18:21

adams33 napisał(a):a zdziwisz się
ale czemu mam się dziwić, napisałem że przy instalacji I generacji sonda niema znaczenia dla pracy na LPG, Co najwyżej moga być objawy łapania błędów przez ECU ale to się nie objawia na LPG strata mocy tylko falowaniem obrotów lub gasnięciem głównie na benzynie. Autor nie napisał jaką ma instalację
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez pandamian21 » 31 sie 2012, o 18:53

zaraz odłacze ta sonde i sprawdze.. a gaz mam II gen ale wywalilem ten silniczek i wstawilem srube, regulowany byl ale przez ta regulacje tylko bardziej mul jest.. sonda uszkodzona niestety.. ale czy przez to bedzie tez zle chodzil na lpg skoro wsadzilem juz srube?

[ Dodano: 31 Sierpień 2012, 17:55 ]
dodam ze zauwazylem ostatnio z tylu silnika wyciek oleju jakis.. z poczatku myslalem ze to miska ale to idzie gdzies jakby z tego oringu przy rozrzadzie i cieknie po calym silniku az po misce..

[ Dodano: 1 Wrzesień 2012, 06:43 ]
a zatem odlaczylem sonde i odpalilem na benzynie.. przejechalem sie i o dziwo samochod duzo lepiej sie zachowuje.. ma przyspieszenie i wogole.. wiec widac sonda do wymiany..
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości