Co bardziej ekonomiczne

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Co bardziej ekonomiczne

Postprzez ares101 » 20 lis 2011, o 00:52

Witam mam pytanie w sprawie odpalania samochodu rano. Ktory sposob wyjdzie taniej: czekac na postoju na luznych obrotach na PB az auto osiagnie odpowiednia temp do przelaczenia na lpg czy jechac odrazu i gaz sie przelaczy sam w drodze. Zalezy mi by bylo bardzo ekonomicznie bo z kasa ciezko ;/
ares101
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 17 wrz 2011, o 00:17
Lokalizacja: Racibórz

Co bardziej ekonomiczne

 

Postprzez trojeczkaGT » 20 lis 2011, o 01:17

jechac odrazu bo auto szybciej sie nagrzeje pod obciazeniem i szybciej przelaczy na gaz a nie masz instalacji na przygazowke czasem ? ja jezdze ciagle na gazie zero pb prawie ;p
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez ares101 » 20 lis 2011, o 02:26

mam Bingo M ktore jest usawione i na przygazowke i na temperature. A ty masz metoda odpalenia i zara przegazowania na zimnym zeby wpadl na gaz? Nie jest to szkodliwe dla silnika?
ares101
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 17 wrz 2011, o 00:17
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez pablomed » 20 lis 2011, o 23:18

piszę się - właściwie powtarza ze to szkodzi membranom w parowniku. I w tym miejscu zależy co dla kogo jest problemem, dla mnie np regeneracja parownika nie jest problemem i zmieniam mu membrany sam nawet profilaktycznie co 80 tysięcy, więc mam to w nosie jeśli o koszty chodzi, jeśli ktoś musi jechać do speca naprawiac takie rzeczy to będzie bulił, więc niech silnik troszkę podgrzewa na benie. Ja mam taką metodę, zapalem na benzynie, podjeźdżam do bramy 100 m, wysiadam otwieram ją wyjeźdżam zamykam bramę, w tym momencie rura i przełącza się już na LPG. :)
Lecę na trzecim zestawie membran, mam zrozbione na LPG 180 tysięcy, łącznie 340
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez prezesik » 21 lis 2011, o 18:43

Ja podobnie jak pablomed, tylko ze pale caly czas na LPG ( instalka I-gen STAG2-G ). Dopiero jak temperatura spadnie ponizej 0 stopni to wtedy odpalam na PB. A dla mnie tez nie ma problemu z regeneracja parownika, wole ekonomicznie jezdzic.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości