Co powiesz na taka modernizacje instalacji ?

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Co powiesz na taka modernizacje instalacji ?

Postprzez trojeczkaGT » 26 wrz 2011, o 15:41

Mam male problemy z obrotami chyba to zmeczenie juz materialow bo i winny jest chyba czujnik temp i sonda.

narazie wyeliminowalem silnik krokowy od lpg i moje pytanie tutaj czy moze cos zlego sie stac ?
bo jak narazie to jest lepiej wedlug mnie :D

oto zdjecia z odlaczonym i bez silniczka

z silniczkiem ale odlaczonym (na podlaczonym bylo gorzej)

Obrazek


i bez silniczka zostawilem tylko srube od dawki (byla ona odkad mam auto)

Obrazek
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Co powiesz na taka modernizacje instalacji ?

 

Postprzez sitek699 » 26 wrz 2011, o 21:06

czujnik temp ale czgo ....
Wódka 25zł; Kieliszki 5zł ;spojrzenie matki gdy wracasz do domu nad ranem--bezcenne
moj-golf/bordowy-metalic-by-sitos-banditos-t23878.html
Avatar użytkownika
sitek699
Members
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 13 maja 2008, o 19:06
Lokalizacja: ...WPN...

Postprzez pablomed » 26 wrz 2011, o 22:46

Uwsteczniłeś auto fundując mu instalację LPG pierwszej generacji, będzie działać czemu nie. Nie mam tylko pojęcia czemu tego nie naprawisz, wyregulujesz.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez trojeczkaGT » 27 wrz 2011, o 06:52

naprawie :) ale chwilowo nie mam funduszy bo jeszcze inne rzeczy sa :D

a auto musi jezdzic ;p

uwstecznilem ale jakos nie czuje uwstecznienia :D ale niedlugo kupie silniczek krokowy od lpg wymienie sonde lambda i czujnik temperatury cieczy i bede jak dawniej ale trzeba czekac troszke do 10-tego ;p czekac=jezdzic :D
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez k-m-r1 » 27 wrz 2011, o 13:00

a filtry wymienione? długo masz instalacje może membrana?
sam wiem że za obroty i wachania odpowiada zapchany filterek membrana lub zle ustawiona instalacja czasem warto zmienic stacje :) i problem sam sie rozwiąże
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez trojeczkaGT » 27 wrz 2011, o 13:59

tak filtr nowy :) a problem mam taki ze jak auto stoi to jest ok ale jak jade to obroty sa na ok 1800 na luzie lub 2000.

[ Dodano: 2011-09-28, 18:24 ]
a wiec nie wiem kto nie wiem jak ale w tym moim silniczku krokowym od lpg nie bylo takiego cuśka w srodku wiec on niby dzialal chodzil ale nic wiecej nie robil wymienilem silniczek na inny od poloneza haha i trybi teraz zobaczymy jak bedzie z obrotami bo narazie robie reset kompa w aucie
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości