co to jest?

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez PaZi91 » 30 gru 2011, o 22:02

dobrze rozumiem na stałe zatkałeś wlot ciepłego powietrza klapka?? podstawiłeś czymś czy węża zdjąłeś? Ja bym zrobił odwrotnie jak juz bo słyszałem ze czym cieplejszy silnik lepsze spalanie gazu i moc większa .
Avatar użytkownika
PaZi91
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 8 gru 2011, o 15:54
Lokalizacja: Rzeszów

 

Postprzez Artur G » 30 gru 2011, o 22:20

U mnie wężyk od tej klapki jest ucięty. Było już tak jak kupiłem golfa. Pisałem tutaj o tym. Ustawione jest na zimne powietrze i nic sie nie dzieje. Pytałem sie też tu na forum o ten odcięty wężyk i w końcu zostawiłem tak jak jest. Bo jak chodzi dobrze to nie ma sensu ulepszać. To jest moje zdanie.
Artur
Artur G
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 22 cze 2011, o 21:00
Lokalizacja: małopolska

Postprzez krisss.79 » 30 gru 2011, o 22:34

PaZi91, juz ci tłumacze,gdy silnik jest zimny ,klapka zamyka sie na zimne i silnik ciagnie cieple powietrze z kolektora,silnik sie szybciej nagrzewa i benzyna lepiej sie spala z cieplym powietrzem,gdy juz silnik sie nagrzeje prawidlowo dzialajaca klapka zamyka cieple powietrze i ciagnie zimne z nadkola.U mnie zle dziala ta klapka i dlatego zamknelem ja na cieple,auto lepiej sie zbiera i jest mocniejsze.Zimne powietrze jest bogatsze w tlen ,dlatego jesli nie dziala klapka to nalezy zamknac ja na cieple zeby szlo tylko zimne.A jeszcze lepiej jak ta klapka dziala prawidlowo.

[ Dodano: 2011-12-30, 21:37 ]
A wezyk odczepilem z wtrysku i zaslepilem śruba,zresztą poczytaj troche o lpg ;-)
moj-golf/moja-golfina-t16966.html
Zapraszam do ogladania mojego golfa
Avatar użytkownika
krisss.79
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21 paź 2008, o 17:29
Lokalizacja: zielona gora

Postprzez pablomed » 31 gru 2011, o 13:42

PaZi91 napisał(a):to aż takie ważne jest?
nie bardzo , dlatego niema sensu wydawać kasy tylko poszukać używki. Do lpg w ogóle niepotrzebne jest działanie tego termostatu.
Natomiast co do LPG - zlikwidowanie działania tej klapki łącznie z zablokowaniem jej w pozycji takiej że silnik cały czas ciągnie ciepłe powietrze to częste partactwo montażystów LPG, trzeba to po nich poprawić żeby parę koni mocy odzyskać
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości

cron