przez pablomed » 8 kwi 2012, o 22:33
robson2314, poczytaj o wymianie uszczelniaczy trzonków zaworowych, koszt ich jest groszowy, robota na jakieś 3 godziny tylko trzeba znaleźć mechanika który to zrobi bez zdejmowania głowicy, opisy na kazdym forum vw, ja to robiłem w kilku autach i zaręczam ci że jesli auto nie ma jakiegoś kataklizmu w historii typu przegrzanie czy jazda bez oleju to pomoże. Nie wiem czemu koledzy tak straszą, 2E to silnik nie do zajechania, co to za ogromny przebieg 300 tysięcy? mój ma 350 i nawet nie bierze oleju, żonka ma ten sam silnik w GTI też 350 tysięcy i zmieniłem w jej aucie te uszczelki przy przebiegu 200 tysięcy, od tej pory nic oleju nie bierze a brał litr na 300 km. Błąd to ten olej co wlałeś. Lej tańszy półsyntetyk, choćby Lotos