co zrobic jak silnik bierze olej?

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez mariusz325 » 8 kwi 2012, o 18:17

robson2314 napisał(a):to ile ta wymiana uszczelki kosztuje? i ewentualnie tloki?

robocizna nie wiem,uszczelka koło 100 a tłoki po co? wystarczy pierścienie i panewki .Jak wymieniałem pierscienie w golfie dwa to dałem 200 za cały komplet.Nie wiem ile do trójki. :-)
Avatar użytkownika
mariusz325
Gaduła
 
Posty: 488
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 12:23
Lokalizacja: SMI
Rocznik: 1996
Silnik: 1900
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez robson2314 » 8 kwi 2012, o 18:37

to troche drogo... heh a jak bede z tym jezdzic to nic sie nie stanie i czy nie stanie mi gdzies w drodze bo tyle kasy to nie mam w chwili obecnej...
GOLF 3 GTI 2.0 8V 115KM 1992r silnik 2E
robson2314
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 24 mar 2012, o 20:41
Lokalizacja: Kozienice WKZ

Postprzez Gizmo046 » 8 kwi 2012, o 21:29

Nic się nie powinno stać kumpel ma astre i też mu bierze olej i tylko dolewa co jakiś czas a już tak jeździ pół roku i jeszcze mu samochód nie staną :D
Gizmo046
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 31 paź 2010, o 19:45
Lokalizacja: Szczucin

Postprzez pablomed » 8 kwi 2012, o 22:33

robson2314, poczytaj o wymianie uszczelniaczy trzonków zaworowych, koszt ich jest groszowy, robota na jakieś 3 godziny tylko trzeba znaleźć mechanika który to zrobi bez zdejmowania głowicy, opisy na kazdym forum vw, ja to robiłem w kilku autach i zaręczam ci że jesli auto nie ma jakiegoś kataklizmu w historii typu przegrzanie czy jazda bez oleju to pomoże. Nie wiem czemu koledzy tak straszą, 2E to silnik nie do zajechania, co to za ogromny przebieg 300 tysięcy? mój ma 350 i nawet nie bierze oleju, żonka ma ten sam silnik w GTI też 350 tysięcy i zmieniłem w jej aucie te uszczelki przy przebiegu 200 tysięcy, od tej pory nic oleju nie bierze a brał litr na 300 km. Błąd to ten olej co wlałeś. Lej tańszy półsyntetyk, choćby Lotos
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez robson2314 » 9 kwi 2012, o 00:11

pablomed wlasnie tez mi sie wydaje ze przebieg to nic moj brat ma passata b3 i na liczniku 450tys i tez nie bierze oleju a moglbys podeslac link do tego forum o tych uszczelniaczach? a co do tego oleju to tez jest tani 60zl za 5l tylko pytanie czy dobry....
GOLF 3 GTI 2.0 8V 115KM 1992r silnik 2E
robson2314
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 24 mar 2012, o 20:41
Lokalizacja: Kozienice WKZ

Postprzez pablomed » 9 kwi 2012, o 13:05

nie dobry tylko marny, głównie chodzi o regulatory luzu zaworowego które wymagają przynajmniej półsyntetyka. Wpisz w google lub wyszukiwarke na tym lub drugim forum golfa "wymiana uszczelniaczy zaworowych" dostaniesz kilka opisów mój między innymi.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez robson2314 » 9 kwi 2012, o 14:33

aha rozumiem:) to zerkne dzieki

[ Dodano: 2012-04-09, 19:05 ]
pablomed napisał(a):nie dobry tylko marny, głównie chodzi o regulatory luzu zaworowego które wymagają przynajmniej półsyntetyka. Wpisz w google lub wyszukiwarke na tym lub drugim forum golfa "wymiana uszczelniaczy zaworowych" dostaniesz kilka opisów mój między innymi.



bylem na tych forach co kazales i stwierdzam ze sam to chyba nie dam rady tego wymienic bo nawet nie bd mial kto mi pomoc przy tym wiec musze chyba odkladac kase na mechanika....:(
GOLF 3 GTI 2.0 8V 115KM 1992r silnik 2E
robson2314
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 24 mar 2012, o 20:41
Lokalizacja: Kozienice WKZ

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości