co zrobic jak silnik bierze olej?

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

co zrobic jak silnik bierze olej?

Postprzez robson2314 » 8 kwi 2012, o 14:51

witam a wiec moj silnik bierze olej srednio ok 1 litr na 1500km i nie wiem czy cos z tym robic innego niz remont silnika czy tez wymiana przebieg ktory jest mi znany to 316000 a czy wczesniej bys cofany to nie wiem ale od 300000 wyzerowal mi sie takze moze ktos juz cos tam grzebal.... olej zmienilem na orlen oil lubro 20w50 wczesniej byl mobil 10w40
znajomy radzil dolac doktora ale ja sie troche obawiam.. macie jakies rady?
GOLF 3 GTI 2.0 8V 115KM 1992r silnik 2E
robson2314
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 24 mar 2012, o 20:41
Lokalizacja: Kozienice WKZ

co zrobic jak silnik bierze olej?

 

Postprzez rafal9119 » 8 kwi 2012, o 14:57

troche duzy ten przebieg. a w kazdym golfie sie licznik zeruje po przejechaniu 300000 . chyba tylko remont cie uratuje. nie dolewaj zadnego doktora bo to nic nie da! atak po a tym to zome sa jakies wycieki?
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez robson2314 » 8 kwi 2012, o 15:20

nie ma zadnych wyciekow tylko na koncowym tlumiku widac osmolona rure
GOLF 3 GTI 2.0 8V 115KM 1992r silnik 2E
robson2314
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 24 mar 2012, o 20:41
Lokalizacja: Kozienice WKZ

Postprzez trojeczkaGT » 8 kwi 2012, o 15:23

a jak z uszczelka pod glowica ?? bo moze spala Ci olej poprostu i stad na rurze jest
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez robson2314 » 8 kwi 2012, o 15:28

no na uszczelke mi to nie wyglada bo normalnie pracuje przynajmniej zadnych zmian nie zauwazlem chociaz plynu wyrownawczego tez ubywa lecz nie widac osmolonego korka od zbiorniczka
GOLF 3 GTI 2.0 8V 115KM 1992r silnik 2E
robson2314
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 24 mar 2012, o 20:41
Lokalizacja: Kozienice WKZ

Postprzez trojeczkaGT » 8 kwi 2012, o 15:32

zbiorniczek nie musi a raczej nigdy nie byl osmolony ;p takze raczej uszczelke trafilo przy takim przebiegu.

jak jest walnieta uszczelka to :

-plyn chlodnicy idzie do komory spalania (mul z auta)
-plyn ucieka do oleju i przybywa oleju
-olej ucieka do ukladu chlodzenia
-spala olej po troszke

glowica ma rozne kanaliki kazdy od czegos i sa tez kanaliki od smarowania i jak wysiadze uszczelnienie to wtedy tamtedy ucieka i sa rozne oznaki

u ciebie raczej go spala poprostu
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez robson2314 » 8 kwi 2012, o 16:00

a wiesz ze to mozliwe bo jak stane z tylu to czuje przepalony olej jak samochod chodzi ale plynu tak duzo nie bierze....
GOLF 3 GTI 2.0 8V 115KM 1992r silnik 2E
robson2314
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 24 mar 2012, o 20:41
Lokalizacja: Kozienice WKZ

Postprzez rafal9119 » 8 kwi 2012, o 17:11

i problem rozwiazany prawie. uszczelki wina . tylko ciekawe w jakim stanie sa pierscienie?
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez robson2314 » 8 kwi 2012, o 17:20

myslicie ze to uszczelka? hmm ale silnik praccuje normalnie ma kopa jak kiedys nie ma zadnych roznic
GOLF 3 GTI 2.0 8V 115KM 1992r silnik 2E
robson2314
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 24 mar 2012, o 20:41
Lokalizacja: Kozienice WKZ

Postprzez mariusz325 » 8 kwi 2012, o 17:28

I tak jak będziesz wymieniał uszczelke(zdejmniesz głowice)to masz tłoki na górze to poruszaj każdym na boki i jak ci będą latać na boki to będziesz wiedział że sie pierścienie skończyły. ;-)
Avatar użytkownika
mariusz325
Gaduła
 
Posty: 488
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 12:23
Lokalizacja: SMI
Rocznik: 1996
Silnik: 1900
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Emiczka » 8 kwi 2012, o 17:53

Czeka cie prawdopodobnie wymiana uszczelki pod głowicą albo wymiana silnika na nowy ;p
Choć bardziej opłacalna jest wymiana tej uszczelki :)
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez robson2314 » 8 kwi 2012, o 18:06

to ile ta wymiana uszczelki kosztuje? i ewentualnie tloki?
GOLF 3 GTI 2.0 8V 115KM 1992r silnik 2E
robson2314
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 24 mar 2012, o 20:41
Lokalizacja: Kozienice WKZ

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości