czarny dym na benzynie + wymiana simeringu na wale ?

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

czarny dym na benzynie + wymiana simeringu na wale ?

Postprzez lukasz9501 » 27 cze 2012, o 19:31

Witam ponownie , ostatnio udało mi się ogarnąć temat chłodnicy , odpowietrzenia ukłądu chłodzenia i ogarnięciu na bigu jałowym na gazie by nie falowały obroty . Auto na gazie raz na jakiś czas za faluje ,ale to przez ustawienie śrubki od przepustnicy (dawki gazu ) teraz elegancko chodzi .
1.Sprawa to to że wydaje mi się że na gazie strasznie dużo pali .
2.Sprawa to spalanie chwilowe na komputerze , pokazuje mi 40litrów czasem 37 a czasem 50litrów i inaczej te spalanei chwilowe (tak jakby wolniej wskazuje) wcześniej przed wymianą przepływki ,resetem kompa ,przeczyszczeniu różnych rzeczy tak nei było .
3. Następna sprawa to,to że na benyznie gdy przełączam muszę go trzymać na obrotach i auto czasem bedzie trzymać niskie obroty ,a jak dodam gazu to dławi się i czasem gaśnie . Dodatkowo na benzynie kopci na czarno .

A teraz model auta 2.0 2E .Wymienione : przepływka ,termostat , listwa wtrysków ,palec ,świece (świece są dobrego koloru ) uszczelka pod klawiaturą ,kable ,palec ,kopułka ,cewka ,przepustnica i restratowany komputer wiele razy .
W czym tkwi problem ? ...
Ostatnio edytowano 28 cze 2012, o 18:23 przez lukasz9501, łącznie edytowano 1 raz
lukasz9501
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 19:24
Lokalizacja: Lubin

czarny dym na benzynie + wymiana simeringu na wale ?

 

Postprzez paxstor » 27 cze 2012, o 19:36

A podłączałeś VAG-a ?? Masz za ubogą mieszankę, (czarny dym) może ta przepływka jakaś nie za specjalna??
Avatar użytkownika
paxstor
Members
 
Posty: 752
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez lukasz9501 » 27 cze 2012, o 19:40

paxstor, ci powiem że przepływka właśnie okey ,bo na gazie już nie faluje , a wcześniej na starszej falowało . Też myślałem o tej mieszance ,tylko jak to ustawić ? pod Vaga nie podłączałęm bo nie miałęm możliwości nawet . Może źle ustawiony jest zapłon ? ale znowu na gazie by nie chodził dobrze, a chodzi elegancko ,a to coś musi być wspólnego i z spalaniem na kompie i z tym że siędławi i kopci ..
lukasz9501
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 19:24
Lokalizacja: Lubin

Postprzez paxstor » 27 cze 2012, o 19:45

lukasz9501, dobrze jak byś podłączył go pod kompa, myślę ze tam by wszystko było co go boli
Avatar użytkownika
paxstor
Members
 
Posty: 752
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez K@mil » 27 cze 2012, o 20:03

Sonda sprawdzona ? :)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez lukasz9501 » 27 cze 2012, o 20:13

No tez tak myśle ,ale może akurat ktoś miałtaki problem zna się to nie zaszkodzi zapytać paxstor, . CO do sądy ,wcześniejszy właściciel twierdzi że wymieniłna drugą sprawną (z tego co wiem to sąda odpowiada za spalanie ? Zapomniałem dodać że nie posiadam w nim kata .
lukasz9501
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 19:24
Lokalizacja: Lubin

Postprzez K@mil » 27 cze 2012, o 20:56

Pisales przeciez ze pali Ci 50litrow :) wiec trzeba sprawdzic

Co do dławienia sprawdzales czy silnik nie dostaje lewego powietrza ?
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez lukasz9501 » 28 cze 2012, o 00:51

K@mil, no tak ,wiem jutro sięwybieram to sprawdzi się na miejscu . lewe powietrze wykluczone .

[ Dodano: 2012-06-28, 17:21 ]
Więc ,dzisiaj byłem u mechanika i był podpinany pod kompa 5 błędów - czujniki temp 3 ,spalanie stukowe czy jakoś tak i jeden ,wszystkie usunięte i auto na benzynie już nie dławi się maczkolwiek faluje trochę mocniej niż na gazie i pochwili stabilizują się obroty ,dodatkowo nie dymi tak mocno na rozgrzanym silniku (ale dymi ) i czuć strasznie benyznę . Mechanik kazał przejechać 50km i przyjechać co dalej bedzie się działo .

Dodatkowo byłem dzisiaj ugazownika kupiłem filterek pyłkowy do gazu i sprawdził mi skąd czuć gaz ,okazuje się mój parownik przepuszcza gaz . Zapytałęm czy zestaw naprawczy pomoże ,ale powiedział że zestaw naprawczy pomoże na miesiąc i później to samo bedzie ,czy to prawda ? Najlepiej wymienić nowy koszt 380złu nich z regulacją nowego parownika -tak powiedział .


Następna sprawa to sprawa oleju ,strasznie cieknie mi olej silnikowy . Nowa jest uszczelka miski olejowej i pokrywy zaworów .Gdyby ciękło z pod głowicy to by ubywało płynu chłodniczego ,a nie ubywa . Więc wychodzi na to że zostaje mi simering na wale ? .... Ile kosztuje taki simering i co musiałbym wymienić dodatkowo ,napewno silnik trzeba wyciągać lub skrzynie ? Proszę o pomoc
lukasz9501
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 19:24
Lokalizacja: Lubin


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości