Czasami Strzela Na Gazie, Odpina sie odma

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Czasami Strzela Na Gazie, Odpina sie odma

Postprzez Gesiu_15 » 3 maja 2012, o 21:36

Witam . MAm czasami taki problem ze czasami strzela na gazie i odpina sie odma co to moze byc ? Dodam ze bylem na regulacji gazu , wymiana filtra gazu . Po podpieciu pod komputer wykazal blad czujnika spalania stukowego do wymiany.
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Czasami Strzela Na Gazie, Odpina sie odma

 

Postprzez trojeczkaGT » 3 maja 2012, o 22:01

wiec wymien czujnik ;p bo on jak sama nazwa mowi wyczuwa zle spalanie i cos wydaje mi sie ze wtedy daje-reguluje zaplonem i dlatego masz strzaly :)

a jest tak na benzynie tez czy tylko na gazie ??
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Gesiu_15 » 3 maja 2012, o 22:03

wiesz na gazie caly czas jezdze i tak sie zdarza. a na benzynie na mfa pokazuje strasznie duze spalanie 20 l na 100km i niewiem czyy od tego czujnika czy nie..
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez prezesik » 3 maja 2012, o 22:26

A jak dawno zmieniałeś kable WN, kopułkę i palec? Na LPG często będzie strzelał jak będzie przebicie na kablach.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Gesiu_15 » 3 maja 2012, o 22:38

samochod niedawno kupilem i widac ze kable nowe i kopułka
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pandamian21 » 3 maja 2012, o 22:54

sprawdz tez czy nie masz przypadkiem gdzies nie szczelnosci w ukladzie dolotowym.. przerabialem to kiedys na bmw i okazalo sie ze guma od przeplywki byla sparciala.
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)

Postprzez Gesiu_15 » 3 maja 2012, o 23:09

Układ dolotowy czyli powietrza ? Wiesz Zauwazylem ze troche jest lichy przewód od filtra powietrza do silnika. Przeplywomierz obudowa filtra wymieniałem i nowy filt powietrza:)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablos » 3 maja 2012, o 23:53

jak pisałem w poprzednim temacie wymien czujnik bo sterownik żle dobiera kat wyprzedzenia zaplonu, ja tez mialem wczeniej problemy ze strzalami wymianilem sonde lambda i naprawiłem czujnik stuku od tej pory ani 1 strzału

PS i nie zakładaj nowych tematów o tym samym ;p
pablos
Czytacz
 
Posty: 77
Dołączył(a): 9 sty 2012, o 01:18
Lokalizacja: Chełm

Postprzez trollu » 4 maja 2012, o 00:44

Gesiu_15 napisał(a):widac ze kable nowe i kopułka

czasami nawet nówki potrafią być trefne jak jakiś chinol.
niedobrze że pokazuje takie duże spalanie. jak masz możliwość to przejedź kawałek z 5km na 5 biegu, do 2k na obrotomierzu. spalanie musi zejść poniżej 10 po skasowaniu MFA jeżeli wszystko jest ok. jak dalej będzie wysokie to coś go musi boleć, lambda, przepływka, ten stukowiec. skoro piszesz że masz lichą rurę od filtra do kolektora to przepływka może podawać błędne odczyty.

poza tym wypadałoby napisać chociaż który rok, kod silnika i jaka instalka, chociaż tutaj wiadomo że II gen, na sekwencji nie strzela :hyhy:
jak masz auto pow 95r z silnikiem ADY lub AGG to pomyśl nad zmianą na sekwencje
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Gesiu_15 » 4 maja 2012, o 08:34

Kolego mam 2.0 GTI V8 GAZ II GENERACJA ROK samochodu 94r
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pietrasiak2 » 11 maja 2012, o 06:38

trollu napisał(a):widac ze kable nowe i kopułka

czasami nawet nówki potrafią być trefne jak jakiś chinol.

Stawiał bym na kable widziałem efekt niestety w nowym Lanosie z instalką nówką wyrwało gościowi cały dolot w serwisie wymienili mu to i dołożyli klapkę i na drugi dzień to samo . Okazało się , że jeden z kabli WN miał przebicie na metalowej osłonce wymienili kabke i chłopina jeździł na nich 2 lata bez strzału.
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków


- - - volkswagen poznań kontakt



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości