Moderator: Moderator
malin1988 napisał(a):Witam. Mam spore problemy w swoim Golfiku. Mam golfa III 1.4 Benzyna + LPG. Od dluzszego czasu auto bylo zamulone az wkoncu chcialem sie dowiedziec czemu tak jest. Chodzilo normalnie lecz muliło sie jak kaszlak. Paliło 12L gazu wiec to duzo. Pojechalem do gazownika i zalecil mi wymiane sondy lamda oraz bral lewe powietrze pod monowtryskiem. Zostalo wymienione i dalej bylo tak samo. Silnik na zimno z rana wariował na malych obrotach, strasznie rzucało nim, wiec znowu pojechalem do mechanika i zalecil mi zmiane przewodów wysokiego napiecia oraz świec. Przewody mialy przebicia. Wymienilem dzisiaj i jeszcze gorzej jak bylo. Silnik nie pali na 2 gary jakby. Dwie świece sa jak nowe po wyciagnieciu. Niby iskra jest ale nie podaje jej jakby po zalozeniu. po rozgrzaniu samochodu zaczelo sie dymic do autka i mechanik zajzal pod samochod a tam katalizator nagrzany do czerwonosci. Podpinajac autko pod komputer wywalało Czujnik Halla. Czy to moze byc juz ta przyczyna tych wariacji?? P.S Sprawdzane bylo cisnienie i wszystkow normie jest silnik zdrowy i wogole mechanik nie wiedzial co jest grane i wkoncu jak katalizator sie zagrzal to stwierdzil ze to Czujnik Halla.
Powrót do Silniki benzynowe (LPG)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości