Czujnik spalania stukowego - powtarzający się błąd

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Czujnik spalania stukowego - powtarzający się błąd

Postprzez lukasrsv » 15 wrz 2014, o 12:51

Witam
Od pewnego czasu pojawia mi się błąd czujnika spalania stukowego (524Czujnik spalania stukowego 1 -G61 przerwa lub zwarcie do masy). Czy pojawianie się tego błędu może być spowodowane przez instalacje LPG stag 4? A jak nie to jaka może być tego przyczyna? Przewody przemierzyłem od czujnika do ECU i wygląda że wszystko z nimi jest w porządku.
Avatar użytkownika
lukasrsv
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 21 lis 2012, o 20:54
Lokalizacja: POLSKA_POŁUDNIE

Czujnik spalania stukowego - powtarzający się błąd

 

Postprzez Gesiu_15 » 15 wrz 2014, o 13:34

lukasrsv sprawdź czy nie ma jakiejś przerwy w kablu . Miałem podobny problem , miałem przecięty kabel ale i czujnik też musiałem wymienić bo był zepsuty :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez lukasrsv » 15 wrz 2014, o 13:58

Kable sprawdzałem od czujnika do Ecu i nie mają przerwy.
Avatar użytkownika
lukasrsv
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 21 lis 2012, o 20:54
Lokalizacja: POLSKA_POŁUDNIE

Postprzez Gesiu_15 » 15 wrz 2014, o 19:45

lukasrsv może być czujnik do wymiany . U siebie po usunięciu błędu po chwili się znów pojawiał . Wymieniłem czujnik na Ori , miałem przerwę na kablu i teraz jest dobrze ;-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 16 wrz 2014, o 11:08

Jeśli sprawdziłeś kable jak należy czyli omomierzem lub próbnikiem pomiędzy wtyczką czujnika a wtyczką ECU, to pozostaje zmienić czujnik
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez lukasrsv » 16 wrz 2014, o 21:03

Spróbuje podmienić czujnik i zobaczę czy coś to pomoże. Mam jeszcze pytanie jakim momentem należy dokręcić czujnik spalania stukowego w golfie III, silnik 1.4?
Avatar użytkownika
lukasrsv
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 21 lis 2012, o 20:54
Lokalizacja: POLSKA_POŁUDNIE

Postprzez pablomed » 17 wrz 2014, o 14:50

zwykle 20Nm ale upewnie się wieczorem w serwisówce jeśli nikt wcześniej nie odpisze


Potwierdzam
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez lukasrsv » 20 sty 2015, o 16:29

Miejsce między czujnikiem, a blokiem silnika wyczyszczone, czujnik przykręcony momentem 20 Nm. Po wykasowaniu chwile jest ok, ale po kilku kilometrach znów błąd wyskakuje. Czy rodzaj śruby jakim przykręcony jest czujnik ma jakiś wpływ na to?
Avatar użytkownika
lukasrsv
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 21 lis 2012, o 20:54
Lokalizacja: POLSKA_POŁUDNIE


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

cron