czujnik temperatury powietrza zasysanego

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez rafal_h5 » 26 lis 2010, o 18:51

wężyki na obudowie filtra raczej są w porządku sprawdzałem według rysunków w książce.

a co do tego przepływomierza to potrzebuje o numerach

0 280 202 130
037 906 301 C

np. http://allegro.pl/golf-iii-2-0-gti-vent ... 63050.html

tylko nie wiem czy te modele co podał kolega wyżej też podejdą czy musi być taki jak jest??
rafal_h5
Czytacz
 
Posty: 44
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 11:28
Lokalizacja: Leżajsk

 

Postprzez pablomed » 26 lis 2010, o 20:57

b-bobo, masz napisane w profilu 2E to sobie popatrz pod maskę co tam masz nie wprowadzaj ludu w błąd.

rafal_h5, niestety, musi być taki właśnie, koniecznie literka C lub B na końcu numeru (bez literki są od golfa II). Z tym że dla samego czujnika absolutnie nie wywalaj tyle kasy. Zresztą dostaniesz za 3 stówki, czasem za 2 się udaje na jakimś szrocie , a najniższa cena za sprawny jaką widziałem to 180.

Najtańsza obecnie oferta na allegro http://allegro.pl/przeplywomierz-vw-gol ... 46114.html
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez b-bobo » 27 lis 2010, o 01:35

ten co ja pisałem nr aukcji 1335625509 jest odpowiednikiem VW/Audi nr 037906461 B.(więc jest literka B lub C jak to pomocnik pisał) do VW golf III /Vento- 2.0 2E, ADY,AGG,AKR tak pisze w opisie. jest inna obudowa ale to przeciez zamiennik. jak ci pisałem wcześniej ktoś założył od Alfy za 80 zeta i pisał ze śmiga bez problemu mu autko.

Co do tego zapłonu to u mnie jest także sporo przyśpieszony.Tak niby pokazuje na starej metodzie ustawiania zapłnów z czasów ''Polonez ''ustawiłem tak ok 10 stopni jak ty masz i niestety nie bardzo chulać mi chcił. Na tróce ledwo 120 pójść chciałć :przestraszony: . przestawiłem jak miałem wcześniej i jak ręką odiął 140 na tróce się wyciska i tak ma być :cwaniak:

[ Dodano: 2010-11-27, 00:46 ]
jeżeli klapka ci przycina się to można podpiłować pod nią by nie ocierała. Ja mam tak po strzałach bo przestałem już inwestować w przepływki. J tak jeżdze na gazie odpalam tylko na benzolu więc nie musi idealnie pracować na benzynie. ważne by klapka swobodnie się ruszała podając powietrze na gazie. Także u mnie jest po strzale przepływomierz ale jak pisze nie mam spadku mocy bo nie przycina mi klapki.

[ Dodano: 2010-11-27, 00:58 ]
a może coś inneg jednak masz nie tak. Bo w sumie to jeżeli tobie sam czujnik powietrza się zepsół a klapka przepływomierza pracuje ok, to Ci powiem na gazie smigać bez problemu. Bo jak odepniesz kostkę z przepływki (czyli odłanczasz go całkiem) to na gazie u mnie ma większego kopa,tylko wolnych obrotów nie ma na benzolu po chwili sam gaśnie a z rana to jest wkurzające jednak, więc mam podpiętą.
Avatar użytkownika
b-bobo
Czytacz
 
Posty: 93
Dołączył(a): 2 kwi 2010, o 19:52
Lokalizacja: Lipsko

Postprzez pablomed » 27 lis 2010, o 14:32

b-bobo napisał(a):2E, ADY,AGG,AKR tak pisze w opisie
to źle pisze co jeszce raz powtarzam sprawdź sobie pod maska własnego auta, 2E ma klapkowy.
037 906 301 C lub B klapkowy
037 906 461 B ten co podałeś - dostrzegasz różnicę w tych numerkach skoro po kształcie nie widzisz?
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez b-bobo » 29 lis 2010, o 18:49

no wiesz ja patrze co gość w opisie pisze. On prowadzi sklep nie ja,on pisze że się nadaje do naszych więc jeżeli nie prawda to jemu to napisz, nie do mnie się sadzisz koleżko. :hyhy: koniec tematu 8-) .
Avatar użytkownika
b-bobo
Czytacz
 
Posty: 93
Dołączył(a): 2 kwi 2010, o 19:52
Lokalizacja: Lipsko

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości