czujnik temperatury silnika golf 3 1.8 gt 90 km

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

czujnik temperatury silnika golf 3 1.8 gt 90 km

Postprzez AdamPLSieradz » 21 sty 2012, o 12:07

Hej czy może ktoś zamieścic zdjęcie gdzie dokladnie znajduje sie czujnik temperatury silnika oraz czujnik temperatury cieczy chlodzacej w moim golfie? Mam z nim problemy bo nie chce jeździc na benzynie jezdzi tylko na gazie, a jest zima wiec cięzko samym gazem i chcę go wymienic. Myślę ze to ktorys z nich jest winny, bo auto mi się zapowietrzalo teraz wogole nie pali na benzynie a kontrolka temperatury migala. Jak myslicie ktory z tych czujnikow jest winny i jaki jest ich koszt?
Avatar użytkownika
AdamPLSieradz
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 26 kwi 2011, o 15:13
Lokalizacja: Sieradz

czujnik temperatury silnika golf 3 1.8 gt 90 km

 

Postprzez pablomed » 21 sty 2012, o 21:37

Jest w króću z przodu głowicy z którego wychodzi wąż do chłodnicy, ma 4 styki. Nie masz czujnika temperatury silnik, tylko płynu o którym napisałem i powietrza który jest w górnej części wtrysku
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez AdamPLSieradz » 22 sty 2012, o 10:30

OK, ale te moje objawy czy to moze byc czujnik cieczy albo powietrza?
Avatar użytkownika
AdamPLSieradz
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 26 kwi 2011, o 15:13
Lokalizacja: Sieradz

Postprzez pawelek03576 » 22 sty 2012, o 11:29

Nie napisałeś dokładnie co się dzieje z silnikiem na benzynie, chodzi kulawo czy wcale nie odpala bo jeśli wcale nie odpala to możliwe że pompa paliwowa padła, to jest częstą przyczyna w samochodach z gazem bo zazwyczaj jeździ się z małą ilością benzyny a pompa cały czas pracuje a jeśli jest mało paliwa to po prostu się zaciera
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez AdamPLSieradz » 22 sty 2012, o 13:46

Pompka sprawdzana, dziala dobrze przez cały czas. Auto odpalalo dobrze ale po ujechaniu kawalka dlawilo sie i gaslo. Teraz juz nie chce zapalic tzn odpala ale od razu gasnie. Po kilku probach udaje sie odpalic, ale znowu przy jezdzie dlawi sie i gasnie. Moze to czujnik powietrza zasysanego we wtrysku?
Avatar użytkownika
AdamPLSieradz
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 26 kwi 2011, o 15:13
Lokalizacja: Sieradz

Dławienie

Postprzez pietrasiak2 » 22 sty 2012, o 15:32

Taki efekt to prawdopodobnie kończy się sprawność pompy lub zapchany filtr paliwa
ten przy tylnym prawym kołem.Sprawdź włącz , wyłącz parę razy zapłon i czy odpali i ile pochodzi.
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez AdamPLSieradz » 22 sty 2012, o 17:12

Ok ale jak wytlumaczyc migajaca kontrolke temp. ? Zaczela mrugac pewnego dnia prawie rownoczesnie z poczatkiem moich problemow z benzyna. Zreszą pompe paliwa slychac, byla rozebrana, sprawdzana, dziala. A co do filtra paliwa to go niedawno wymienialem samodzielnie- nie wiem czy dobrze, ale tam cięzko sie pomylic przeciez
Avatar użytkownika
AdamPLSieradz
Badacz tematu
 
Posty: 315
Dołączył(a): 26 kwi 2011, o 15:13
Lokalizacja: Sieradz

kontrolka

Postprzez pietrasiak2 » 22 sty 2012, o 17:38

To musisz szukać tak jak pisali forumowicze , sprawdź jeszcze , zdejmij wtyczkę czujnika
temperatury 4 piny i próbuj odpalić , sprawdź poziom płynu i przeczytaj to co na zdjęciu
w poniższym linku
;-) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/169 ... 9a413.html ;-) ;-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości