czujnik temperatury

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

czujnik temperatury

Postprzez saladrus » 10 mar 2010, o 15:31

Witam jak wymienić (wyciągnąć) czujnik temperatury ??
chodzi mi o ten czujnik ! http://www.allegro.pl/item934249260_czu ... i_16v.html
Avatar użytkownika
saladrus
Members
 
Posty: 839
Dołączył(a): 18 lip 2008, o 20:57
Lokalizacja: Duszniki Zdrój

czujnik temperatury

 

Postprzez prezesik » 10 mar 2010, o 16:55

z boku masz zawleczkę, wyciągasz ją i wyjmujesz czujnik. Tylko nie zgub gumowego oringu, który będzie na czujniku lub w otworze.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez strzeliniasty » 10 mar 2010, o 18:29

i nie zapomnij ze jak go wyciagniesz to bedzie mega wyciek plynu :D
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez pablomed » 10 mar 2010, o 22:08

Wystarczy robić to na zimnym i odkręcić korek żeby zmniejszyć ciśnienie w układzie, szybko włozyć nowy czujnik to sie nie straci dużo płynu
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez saladrus » 10 mar 2010, o 22:42

a jeszcze powiedzcie mi jakie są objawy zepsutego czujnika ??
Avatar użytkownika
saladrus
Members
 
Posty: 839
Dołączył(a): 18 lip 2008, o 20:57
Lokalizacja: Duszniki Zdrój

Postprzez prezesik » 11 mar 2010, o 15:44

- trudności z uruchomieniem zimnego silnika
- nie trzymanie obrotów na biegu jałowym (gaśnięcie/falowanie)
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez saladrus » 11 mar 2010, o 19:15

prezesik25 napisał(a):- trudności z uruchomieniem zimnego silnika


mam to ale na ciepłym ... jak zimny pali ze strzała !
Avatar użytkownika
saladrus
Members
 
Posty: 839
Dołączył(a): 18 lip 2008, o 20:57
Lokalizacja: Duszniki Zdrój

Postprzez milas » 25 mar 2010, o 01:07

saladrus, tez może być wina czujnika, kłamie poprostu na wysokich temperaturach, nie kupuj tanich zamienników to tandeta którą jak włożysz może okazać się jeszcze gorsza od popsutego orginału, najlepiej weź miernik w ręke i jak zacznie szaleć czyli nie odpalać na ciepłym sprawdź oporność i w książce nawet (sam naprawiam) jakie powinnien mieć oporność. jak się nie zmieści to może być jego wina, wtedy do wymiany. Ale dziwi mnie że na ciepłym, rzadki przypadek, może cewka poprostu ma już dośc, mi to tak wygląda...
Jak kraść to miliony, jak kochać to księżniczki, jak auto to VW!
milas
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 9 mar 2010, o 13:57
Lokalizacja: Sława / Radzyń


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 26 gości