przez pablomed » 4 wrz 2013, o 23:08
1.3 mk2 były na gaźniku (silnik MH), lub na wielopunkcie (silnik NZ). Czyli musisz się dowiedzieć co to za instalacja, czyli czy I czy II generacja.
Jeśli była II generacja to się nadaje, zmienisz tylko mikser. I rurki gazowe. Wielopunkt w NZ jest niesekwencyjny, czyli działa podobnie jak twój jednopunkt (poza tym że ma 4 wtryskiwacze) więc tu niema przeszkody.
Opłaca się wtedy kiedy założysz to sam a do gazownika pojedziesz po papiery potrzebne do rejestracji (może z 3 stówki). Zlecanie robocizny gazownikowi nie opłaca się, zresztą raczej nie będzie chciał.
Za 150 złotych może się opłacać nawet sam zbiornik, o ile ma jeszcze jakiś przynajmniej 5 letni termin ważności. Reduktor wypada zregenerować, membrany do tego kosztują 5-8 dych, ale tylko samemu się opłaca . Ale generalnie to nie polecam, jeśli masz zamiar na tyle długo pojeździć autkiem żeby instalacja się zwróciła to i tak dużo kasy zyskasz