racje maja ci co radza zalozenie i ci co odradzaja zalozenie i ci co polecaja diesla
ad. tych pierwszych: jezeli duzo jezdzisz i stac cie na wydanie 2600 na sekwe to prosze bardzo ale ja bym wolal zalozyc taka za 1200 (a reszte zostawic na przyszloroczne wakacje) zeby miec mozliwosc odpalania albo na gazie albo na benzynie albo na benzynie z przelaczeniem auto na gaz, sekwa zawsze ale to zawsze potrzebuje benzyny na rozruch jak ci jej braknie to kicha nie odpalisz samochodu bo nie masz przelacznika manualego
ad. tych drugich: tez maja racje, jezeli chodzi o moc fakt faktem auto muli i to strasznie i zeby jechalo to trzeba je wysoko krecic, wymiana swiec przewodow filterka gazu kopulki palca raz na rok, przy kazdej wymianie filtra powietrza konieczne jest ustawienie dawki, uklad wydechowy krotko zyje i czesciej sie wymienia tlumik koncowy niz w przypadku jazdy na PB
ad. tych trzecich: diesel dobra alternatywa malo pali i dynamiczny ale jak juz cos sie popsuje to ....................... moze kosztowac duzo piniondzorkow
ja mam 1,8 ABS 90KM i LPG auto jezdzi przy spokojnej jezdzie pali jakies 8,5/100, cala butla starcza na ok 270km czyli przy tej pojemnosci za 55zl robie wlasnie okolo takiego przebiegu, trzeba pilnowac wlasnie swiec przewodow oraz co wazniejsze zeby uklad chlodzenia byl sprawny bo jak cos jest nie tak z ukladem to mozesz miec problemy gdyz parownik niebedzie schladzany. to juz moje drugie auto z LPG zwarzywszy na fakt e duzo jezdze (odkad go kupilem czyli od pazdziernika 2008 zrobilem juz 32tys km) to sie naprawde oplaca. szukalem w TDI ale jak sie nasluchalem ile przykladowo kosztuja czesci i robocizna to mi sie odwidzialo hehe w benzyniaku wiekszosc mozesz sam sobie naprawic i to jest wlasnie dobre
ale to tylko moje zdaie moja wypowiedz wiec prosze posiadaczy TDI i TD i D o nie unoszenie sie <piwo>