Moderator: Moderator
dziabi3 napisał(a):ale to nieznaczy ze w zime chłodnica jest zimna a dlatego ze termostat ma małą dziurke przez kturą płynie troszke chłodziwa i podgrzewa w chłodnice aby nie zamarzała a raczej by w niej glikol nie gestniał i po to zeby w razie nagłego wzrostu temperatury silnika ermostat sie nie otworzył nagle i nie zalał silnika zimny chłodziwem co by rozsadziło blok z powodu szoku termicznego
dziabi3 napisał(a):w termostacie jest mały otwór moze ok 1.5 mm i ma on za zadanie utrzymywac mały przepływ chłodziwa przez chłodnice
dziabi3 napisał(a):a znam takie przypadki kiedy to termostat sie przycinał i otwierał brdzo szybko co było widoczne po szybkim spadku temperatury silnika na wskazniku
ja znalazłem w jednym na trzy, wszystkie oryginały z fabryki. Dziurka ma jakieś 3 mm i jest tylko po to żeby ułatwić odpowietrzanie po zmianie płynu (nie musi się termostat otworzyć żeby puścić płyn na chłodnicę).mani51 napisał(a):kilka termostatów w ręce miałem i żaden fabrycznie takiego otworu nie posiadał
pablomed napisał(a):Dziurka ma jakieś 3 mm i jest tylko po to żeby ułatwić odpowietrzanie po zmianie płynu
pablomed napisał(a):3mm i przez to niedogrzany? Zapewniam cię że nie z tego powodu.
Powrót do Silniki benzynowe (LPG)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości