czy to ma wplyw

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

czy to ma wplyw

Postprzez strzeliniasty » 4 sty 2009, o 01:15

witam

dzisiaj wracalem od dziewczyny i auto w pewnym momencie przestalo reagowac na pedal gazu zaczal sie dlawic ale jak wcisnalem sprzeglo i dalem gaz silnik sie normalnie wkrecil na obroty. ujechalem kawalek i przy redukcji biegu z 3 na 2 silnik zgasl. auto sie toczylo sie puscilem sprzeglo i zaskoczyl ujechalem znow kawalek i to samo podczas redukcji zgasl. stanalem na boku maska w gore u zauwazylem ze mam malutko plynu w zbiorniczku wyrownawczym. grubo ponizej minimum. udalo mi sie go odpalic i pojechalem na orlena kupilem plyn dolalem auto odpalilo od razu z tym ze popracowal kilka minut i sam zgasl. wsiadlem przekrecilem kluczyk zaskoczyl od razu (zakrecil walem max 2 razy) i znow pochodzil pare minut i znow zgasl. i replay zaskoczyl od razu i postanowilem ruszyc do domu. po drodze zgasl jeszcze 3 razy (przy redukcji raz i jak nagle zahamowalem drugi raz). hamowanie bylo pod domem i tu go odpalilem i chodzil i chodzil i nie chcial sam zgasnac.

mam pytanie
czy przy instalacji LPG poziom plynu ma wplyw na prace silnika?? czy jak jet go za malo to silnik bedzie gasl??

aha a na marginesie jak udalo mi sie go odpalic to spod tej oslony zaznaczonej na czerwono dochodzi dziwne rytmiczne stukanie im wyzsze obroty tym stukanie szybsze wyraznie slychac to przy podniesionej masce moze ktos wie o co kaman?? Obrazek
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

czy to ma wplyw

 

Postprzez marcinkoz2910 » 4 sty 2009, o 01:20

strzeliniasty, takie objawy to brudna przepustnica nalezy wyczyścić --> http://www.golf3.pl/topics28/mk3-faqfal ... t10880.htm (to co pokazałeś), ubity silniczek krokowy (ale to tylko VAGiem sprawdzisz) albo rozszczelniona podstawa wtrysku (stąd te odgłosy bo zasysało powietrze), jeszcze to może być czujnik HALLA ale to też tylko VAG pokaże
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez strzeliniasty » 4 sty 2009, o 01:27

ehhh trza bedzie zobaczyc o co kaman ale mowie jak odpalilem pod domem to chodzil chodzil ja mu w gaz a on nic nadal pracowal

aha czasem jest tez tak ze obroty miedzy 1600 a 1200 strasznie wolno spadaja tzn od 4000 do 1600 w miare szybko pozniej jakby zawiecha powolutku i jak dojda do 1200 to znow w miare plynnie

[ Dodano: 2009-01-04, 00:34 ]
marcinkoz2910 napisał(a):strzeliniasty, takie objawy to brudna przepustnica nalezy wyczyścić --> http://www.golf3.pl/topics28/mk3-faqfal ... t10880.htm (to co pokazałeś), ubity silniczek krokowy (ale to tylko VAGiem sprawdzisz) albo rozszczelniona podstawa wtrysku (stąd te odgłosy bo zasysało powietrze), jeszcze to może być czujnik HALLA ale to też tylko VAG pokaże



a w jakich miejscach mozna sie pod VAG wpiac?? i jakie sa mniej wiecej koszta wpiecia sie pod kompa

[ Dodano: 2009-01-04, 09:07 ]
witam

dzisiaj rano przed wyjazdem na uczelnie odpalilem auto po czym zabralem sie za jego odsniezanie. silnik pochodzil zlapal temperature i ani razu nawet nie pomyslal zeby zgasnac.
wczoraj wieczorem byl mroz okolo -12 a ja auto odpalilem i ruszylem od razu. mozliwe ze reduktor gazu sie nie nagrzal i przez to silnik sie dusil??
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez marcinkoz2910 » 4 sty 2009, o 10:45

strzeliniasty napisał(a):a w jakich miejscach mozna sie pod VAG wpiac??
złącze masz albo pod zaślepkami pod pokrętłami nawiewów, lub nad zapalniczką taka zaślepka --> http://www.golf3.pl/topics28/kody-uster ... t13320.htm . Tutaj ARO pokazał gdzie to jest --> http://www.golf3.pl/topics4/do-czego-to-vt14002.htm

Co do ceny to ja mam za free bo mam taki sprzęt a w warsztatach od 50zł w górę

[ Dodano: 2009-01-04, 09:47 ]
dzisiaj rano przed wyjazdem na uczelnie odpalilem auto po czym zabralem sie za jego odsniezanie. silnik pochodzil zlapal temperature i ani razu nawet nie pomyslal zeby zgasnac.
wczoraj wieczorem byl mroz okolo -12 a ja auto odpalilem i ruszylem od razu. mozliwe ze reduktor gazu sie nie nagrzal i przez to silnik sie dusil??


pojeździj trochę to zobaczysz czy znowu się zacznie dławić, a te wolno spadające obroty to możliwe że masz brudną przepustnice więc trzeba ją wyczyścić
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez tome89 » 4 sty 2009, o 11:29

Kolego "strzeliniasty" przy instalacji LPG bardzo wazny jest stan płynu chłodniczego !!! bo jak masz mało płynu i nie bedzie instalacja zalana nie bedzie miało co ogrzać gazu a ten gaz na którym jezdzimy ma niską temp. i poprostu bedzie marzł w pzrewodach :( sam sie na tym przejechałem ale ja miałem jeszcze zatankowane paliwo i spokojnie dojechałem do domku :D pozdrawiam :-)

[ Dodano: 2009-01-04, 10:33 ]
a co do stukania to też czasem wydostają sie :( ale pytałem i to niby norma na lpg bo na benzynce chodzi mój duzo ciszej niz na lpg :-|
tome89
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: POGÓRZE k. SKOCZOWA

Postprzez PashkaGT » 5 sty 2009, o 00:31

tak jak tome89 napisal poziom plynu ma bardzo wazne znaczenie w instalacji nie moze go byc za malo bo po prostu gaz nie nabiera odpowiedniej temp, takie dlawienie moze sie tobie przytrafic rowniez gdy nie ugrzejesz dostatecznie silnika i za szybko przelaczysz na gaz. czasami tez autko nie chce odpalic od razu i musisz odczekac swoje (ani na gazie ani na paliwie). co do obrotow to zabrudzona przepustnica. pozdr
PashkaGT
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 5 sty 2009, o 00:01
Lokalizacja: Łódź


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości

cron