Czy to problem z parownikiem ?

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Czy to problem z parownikiem ?

Postprzez mmarek » 6 kwi 2012, o 20:41

Witam. Mam lpg 2 gen. ustawiona tak, że przełącza sie na temperature na lpg. Wcześniej wystarczyło przejechać nawet w zimie ok 1-2 km i instalacja sie przełączała na gaz a teraz przełącza sie dośc szybko na lpg ale "muli" go obroty spadają i nie chce jechać na gazie, dopiero po przejechaniu około 8 km załapał na gaz i juz normalnie chodził. Z czym jest problem ? pada parownik czy coś z czujnikiem temperatury parownika sie dzieje ?
mmarek
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 23 mar 2008, o 21:09
Lokalizacja: dolny slask

Czy to problem z parownikiem ?

 

Postprzez PabloSBT » 6 kwi 2012, o 21:14

a jak z temperaturą na liczniku?? ile pokazuje jak się przełącza na lpg? bo być może ci termostat się zaciął w pozycji otwartej (duży obieg) i parownik zamarza
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez mmarek » 6 kwi 2012, o 21:26

Przełącza sie zanim wskazówka wogóle sie podniesie, a termostat na 100% sprawny bo sprawdzałem tą opcje ( dolny wąż zimny ) z tym zamarzaniem to już raczej nie o tej porze ;)
mmarek
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 23 mar 2008, o 21:09
Lokalizacja: dolny slask

Postprzez PabloSBT » 6 kwi 2012, o 21:37

mmarek napisał(a):Przełącza sie zanim wskazówka wogóle sie podniesie, a termostat na 100% sprawny bo sprawdzałem tą opcje ( dolny wąż zimny ) z tym zamarzaniem to już raczej nie o tej porze ;)

zamarznąć może nawet jak jest 20 stopni na dworze :P bo jak jest otwarty termostat to wychłodzi silnik i trzeba kilkanaście km przejechać żeby sie zagrzał:) a węży nie masz twardych od chłodnicy? ile km masz przejechane na tym reduktorze?
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez mmarek » 6 kwi 2012, o 21:50

Węży nie mam twardych, ale co to ma do przełaczania gazu ? a reduktor to nie wiem bo nie wiem ile poprzedni właściciel na nim jeździł
mmarek
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 23 mar 2008, o 21:09
Lokalizacja: dolny slask

Postprzez thomasg » 7 kwi 2012, o 11:56

mmarek napisał(a):a reduktor to nie wiem bo nie wiem ile poprzedni właściciel na nim jeździł


a nie masz papierów na instalację, data założenia , przebieg itp
był MÓJ DRAGOONGREEN jest Borówka VARIANT
Avatar użytkownika
thomasg
Gaduła
 
Posty: 508
Dołączył(a): 26 mar 2011, o 16:17
Lokalizacja: 44-335

Postprzez Emiczka » 7 kwi 2012, o 12:07

Moj reduktor się po 5 latach posypał. A też palił wtedy jak smok i dziwnie chodził.
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez mmarek » 7 kwi 2012, o 15:09

Witam. Byłem dzisiaj u gazownika i chyba problem załatwiony. Odłączył programowo od instalacji czujnik reduktora i teraz samemu przełaczam na benzyna/gaz, dodatkowo rozebrał reduktor, poczyścił go, stwierdził że membrana jest w dobrym stanie i załozył go i jak na razie śmiga, zobaczymy jak długo.

Pozostal tylko problem z przepustnicą, którą wyjąłem, ładnie wyczysciłem, założyłem i zaczął zawieszać sie na 2tys obrotów. jak odpale silnik to chodzi normalnie ale w trakcie jazdy jak sie wrzuci na luz to lubi "postać" na tych 2tys obr, dopiero jak go "przydusze" to obroty spadają ale nie do 800 tylko do 1000 i to na benzynie czy na gazie. tak jakby chodził na ssaniu. Byłem na diagnostyce u niby "dobrego" mechanika podłaczył go do kompa, porobił, przynajmniej tak mówi adaptacje, pokasował błedy ale to nic nie dało :-(. odłaczanie aku nic nie daje ( teraz se pluje w brode po co to ruszałem )
mmarek
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 23 mar 2008, o 21:09
Lokalizacja: dolny slask


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 69 gości