Dławienie się na ciepłym silniku

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Dławienie się na ciepłym silniku

Postprzez cord212 » 17 kwi 2013, o 09:21

Ostatnio zauważyłem że na ciepłym silniku (jazda na LPG) golfina zaczyna się dławić. Instalacja LOVATO, świece wymienione, cewka od gazu (był ułamany pin), kopułka i palec rozdzielacza. Na benzynie "miota nim jak szatan":) 0 problemów co może być przyczyną?
cord212
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 22:56
Lokalizacja: Internet

Dławienie się na ciepłym silniku

 

Postprzez łukasz1983 » 17 kwi 2013, o 09:54

Proponuje zajżeć pod filtr powietrza,jest tam klapka,która steruje powietrzem ciepłe lub zimne.U mnie padł ten siłownik który ją steruje i silnik dostawał tylko ciepłe powietrze,efekt był taki,że silnik był zamulony jak się rozgrzał,a po naprawie tego elementu idzie jak głupi.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 17 kwi 2013, o 14:04

cord212, na 90 procent źle ustawiona regulacja - za uboga mieszanka. Ew. zużyty reduktor jesli to stara instalacja. Nic nie piszesz która generacja instalacji, więc więcej ciężko pomóc. Ale pewnie II generacja z silniczkiem krokowym.
Więc jeśli na zimnym silniku na gazie - zanim sonda zacznie działać - jedzie ok a potem sie dławi, to prawdopodobnie źle ustawiony jest zakres pracy silniczka krokowego, trzeba ustawić komputerem u gazownika obeznanego z daną marką instalacji - a jeszcze lepiej samemu co wielu kolegów tutaj robi mając dość niekompetencji gazowników.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez cord212 » 18 kwi 2013, o 18:56

Problem rozwiązany pojechałem do gazownika i wyregulował gaz. W październiku regenerowałem parownik i jak pojechałem do innego gaziarza z zamiarem regulacji gazu pierwsze pytanie od niego padło "jak regulujemy na słuch czy przez komputer" to powinno mi wcześniej dać do myślenia, oczywiście powiedziałem że przez komputer. Ale z ciekawości zapytałem jaka będzie różnica na to pytanie dostałem piękną odpowiedź "na słuch będzie taniej" i tak mi wyregulował że :cenzura: by go strzelił dość że auto miało muła to i się po jakimś czasie dławił. Teraz u innego gazownika 1. Auto lepiej się zbiera 2. Sprawdzona szczelność układu. Dzięki Panowie za odpowiedzi a co do instalacji to ta z silniczkiem krokowym. Jeszcze raz dzięki za pomoc :ok:
cord212
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 22:56
Lokalizacja: Internet


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości