docieranie silnika po kapitalnym remoncie 1.8

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

docieranie silnika po kapitalnym remoncie 1.8

Postprzez Pawełgolfgreen » 21 maja 2012, o 21:21

Witam. Jestem po kapitalnym remoncie silnika ADZ 1.8. Mam do was pytanie Jak docierać silnik czy nie przekraczać może 100km/h??? chcę wyjechać w sobotę w trasę czy mogę jechać stałą prędkością czy zmienna do 100 :-)
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

docieranie silnika po kapitalnym remoncie 1.8

 

Postprzez Emiczka » 21 maja 2012, o 21:34

Przy docieraniu silnika najlepiej jeździć ze stała prędkością kolego ;)
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez paxstor » 21 maja 2012, o 21:57

Emiczka, a ja znowu słyszałem ze dobrze jest zmieniać prędkość, ale nie będę się wymądrzał bo tylko słyszałem :P :lol:
Avatar użytkownika
paxstor
Members
 
Posty: 752
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez marker10 » 21 maja 2012, o 22:19

hmm a ja mam pytanie ile tyś kilometrów trzeba docierać ten silnik ?
Avatar użytkownika
marker10
Badacz tematu
 
Posty: 153
Dołączył(a): 17 wrz 2011, o 12:00
Lokalizacja: CW

Postprzez Pawełgolfgreen » 21 maja 2012, o 22:35

Szwagier mówił ze podobno po 500 km docieraja się pierscienie i panewki
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez k-m-r1 » 21 maja 2012, o 22:44

Szwagier mówił ze podobno po 500 km docieraja się pierscienie i panewki
apo tych 500 to już nie docierają sie?

u mnie szkoła jest taka
pierwszy 1000 spokojnie bez szalenstwa
odpalasz chwile zanim puszysz pyka i gaszenie tak samo nie butujemy nie scigamy sie
zapomnij że pierwszy bedziesz na światłach
docieramy na Pb
powiedzmy że docieramy tak naprawde to chodzi o dopasowanie czessci i nalerzy to ostrożnie zrobic
czasem zalecają na docieranie zalac olej najmniej gesty
potem taki jak ma byc ale to nie bede sie wypowiadał
co szkoła to inaczej

nie szalej a bedzie gites :padam:
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez trollu » 22 maja 2012, o 01:02

na RF był kiedyś temat o docieraniu silników. ogólnie był jeden dobry patent który ludzie stosowali przy docieraniu modzonych silników.
Silnik świeżo poskładany na nowych częściach, zalany jakiś tani olej, choćby minerał. na nim silnik pracuje kilkanaście min aż olej nabierze odp temperatury, wtedy zalewany jest nowy olej docelowy, np 10w40. 500km kolejna zmiana, później po jakichś 3 tys i spokój.
co do stylu jazdy to też różne szkoły są. dużo racji jest w tym, że jak docierasz silnik tak się układa. przede wszystkim nie wolno przeciążać silnika, jak bedziesz jechał 40km/h na 5 biegu to nie będzie to dobre, trzeba utrzymywać optymalne obroty i tyle. po kilkuset km można a niektórzy zalecają prace pod zmiennym obciążeniem, od czasu do czasu przegonienie silnika, niski bieg, ostro pedał w podłogę ale bez przesady, nie do odcinki a później spokojnie żeby wystudzić silnik
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 42 gości