Dusi na wyższych obrotach po wciśnięciu pedału gazu..

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Dusi na wyższych obrotach po wciśnięciu pedału gazu..

Postprzez Mateuszhaj » 7 wrz 2012, o 20:22

Witam .

Oddałem mechanikowi swojego golfa ( 1.8 gt special ) żeby przejrzał samochód. Głównie chodziło mi o wymiane rozrządu , rozrusznika alternatora i wspawanie częśći tłumika. Czyścił także przepustnice, nie wiem czy coś więcej z nią robił. Wyjechałem z warsztatu i co się okazuje:
na benzynie idzie jak szatan :) ale jak przełącze na gaz to po dodaniu mocniej pedału gazu, wejściu na obroty 2 tys. w górę zaczyna go dusić i nie chce jechać. NIe wiem co się dzieje. Czy mam jechać do gazownika żeby mi regulował czy może to wina tego że nie było adaptacji przepustnicy. Proszę o pomoc.

[ Dodano: 2012-09-08, 16:42 ]
Nikt nie pomoze?
Mateuszhaj
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 3 kwi 2012, o 00:21
Lokalizacja: Lubawka

Dusi na wyższych obrotach po wciśnięciu pedału gazu..

 

Postprzez krzysiek1992 » 9 wrz 2012, o 15:16

jezeli nie bylo adaptacji to musi byc zrobiona plus do tego regulacjia
krzysiek1992
Badacz tematu
 
Posty: 284
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 20:26
Lokalizacja: ostrów wielkopolski

Postprzez pablomed » 9 wrz 2012, o 15:22

LPG do sprawdzenia , filterki , kontrola podpięcia do TPS, ale pewnie tylko potrzeba regulacji żeby dawkę zwiększyć pod obciążeniem i tyle . żadna adaptacja która po pierwsze w tym silniku nie istnieje po drugie jeśli chodzi na Benzynie dobrze to w żadnym silniku nie byłaby potrzebna
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez ci-nek » 13 wrz 2012, o 23:03

kolego, wstrzymaj się z podróżami do mechaników!!!

u mnei to wyglądało podobnie - wymieniałem wtrysk i od tego czasu mam problemy, dusi się przy wkrecaniu na obroty. za radą mechanika wymieniałem juz reduktor i attuator... i nic.

zacznij od przejżenia błędów w vagu!!!

ja jestem w trakcie rozgryzania problemu i juz chyba odkryłem o co chodzi, ale nei chce zapeszac

http://www.golf3.pl/topics36/gasnie-na-lpg-vt47706.htm

[ Dodano: 2012-09-14, 09:29 ]
Kolego, jest rozwiazanie!!!

W moim przypadku (na 99% bo testuje ejszcze) przyczyną okazały się odwrotnei podłączone przewody powietrza. Z tyłu obudowy wlotu powietrza wtryskiwacza masz dwie cienkie rurki. Jedna idzie gdzieś od wtrysku, druga daleko daleko - u mnei z prawej strony - od małej spręzarki (?). Podłączone są obok siebie. Zamień je i zobacz czy sytuacja si epoprawi. U mnei pomogło.
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości