Duże spalanie gazu i brak mocy! POMOCY

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez passat9a » 26 sie 2012, o 02:36

remont silnika sie kłania-szacunnkowy koszt około4000 zł -nie oszukujmy sie- kupujecie trupy z allegro i takie sa efekty...zrobiliście komus przysługe kupując swojego golfa..albo poprostu paliwo jest jeszce za tanie......donek czyta i wyciaga wnioski...
passat9a
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 26 sie 2012, o 02:29
Lokalizacja: jaslo

 

Postprzez gawior » 27 sie 2012, o 13:40

Tak od razu remont....

Zawory jak by nie trzymały szczelności, to wyjdzie przy pomiarze sprężania.
Alpine CDA-7897->CHA-S634->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1 ) + Focal 6K2P, Rodek R4100A2->2xSTX 8" 23L@35Hz
gawior
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 12 kwi 2012, o 20:02
Lokalizacja: Częstochowa

zawory

Postprzez marchal » 7 wrz 2012, o 07:09

gawior napisał(a):Tak od razu remont....

Zawory jak by nie trzymały szczelności, to wyjdzie przy pomiarze sprężania.



To na 100 % zawory miałem to samo .Jezdziłem na zle wyregulowanym gazie i sie wypalily.
wymienilem zawory i malina chodzi jak powinien.

a ten remont silnika za 4000 zł to śmieszny post silnik idzie kupić za 100zł samemu wyremontować ladnie za 200zł na igłe i zawieść na warsztat by za 200zł wrzucili go do budy.

500zł i masz nowy silnik
marchal
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 7 wrz 2012, o 06:57
Lokalizacja: jelenia góra

Postprzez gawior » 7 wrz 2012, o 14:35

Za 200zł nie zrobisz remontu ! Remont głowicy za 200zł można zrobić, bez demontażu i montażu.
Remont silnika ( nie głowicy ) wiąże się przynajmniej ze zmiana pierścieni, lub tez tłoków, szlifem cylindrów, panewki itp.
Tak więc remont silnika to grubsza sprawa i może wyjść 1000zł za części i uszczelki.

Z remontem głowicy to różnie bywa. Głównie od ceny robocizny.
Części: uszczelka głowicy, nowe śruby głowicy, uszczelki kolektora ssącego i dolotowego, uszczelniacze zaworowe ( np. 2zł/szt razy ilość zaworów ), dobrze jest wymienić simeringi, nowy pasek rozrządu ( paska nie powinno się napinać drugi raz ), planowanie głowicy + ewentualne sprawdzenie głowicy ( na życzenie klienta ).

Uszczelka około 110zł ( odradzam Victror Raintz - ja się przejechałem raz na uszczelce, a drugi raz na śrubach ! ), śruby około 3zł za 1szt. ( komplet 10szt. ), uszczelki kolektora wydechowego 4x2zł, kolektora ssącego 16zł, simeringi wałka jakieś 5-8zł szt., pasek rozrządu (np. conti-tech 50-60zł), może jeszcze dojść uszczelka pokrywy zaworów ( około 20zł ).
No i wreszcie zawory. Do Peugeota płaciłem bodajże 12zł za zawór ssący o 18-20zł za zawór wydechowy.
Alpine CDA-7897->CHA-S634->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1 ) + Focal 6K2P, Rodek R4100A2->2xSTX 8" 23L@35Hz
gawior
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 12 kwi 2012, o 20:02
Lokalizacja: Częstochowa

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 35 gości

cron