grzesiek8107 napisał(a):wez pod uwage ze jezeli masz butle 30l to nigdy na zadnej stacji nie zatankuja ci 30 litrow. przepisy pozwalaja na zatankowanie jesli sie niemyle okolo 80% zbiornika z powodu csnienia w btli z powoow temperaturowych
a ja mam butlę 42l i już kilka razy weszło ponad 40l a raz 41,5l. Zbiornik ma wytrzymać coś ponad 30 MPa a najlepsze dystrybutory dają chyba około 7-8MPa więc nic mu nie grozi a nawet gdyby ciśnienie wzrosło z powodu temperatury to jest zawór bezpieczeństwa...już kilku znajomych mi mówiło że mają zablokowany zawór w butli tak że nie odbija i dzięki temu zawsze tankują do pełna bez żadnej poduszki i jakoś nic im sie nie stało
a co do dużego spalania gazu to też sie z tym męczę i jak tylko będzie chwila to postanowiłem zmienić membrany w parowniku. Zrobiłem na nich dopiero 35 000 z czego 30000 bez żadnych problemów ale nie miały lekko bo jak się dało to odpalałem na gazie a jak nie to i tak zaraz po odpaleniu przełączałem na gaz...w tej chwili udało mi się zejść do 10l/100km ale samochód jest słaby, poniżej 3000 to nie ma czym jechać bo jak wcisnę gaz to go muli. Jak mu popuściłem na registrze to szedł jak burza ale znowu spalił 12 a jak przykręciłem to juz w ogóle nie było czym jechać. Teraz jest tak jak ustawił mi gazownik i właśnie coś go muli na małych obrotach, jak wsiadłem po regulacji to nawet ciągnął a na drugi dzień już mu coś odwaliło i muli i tak już kilka tygodni a dodatkowo mam wrażenie że za bardzo czuć gaz ...a było tak pięknie bo na początku palił mi 8,5 - 9,5l/100