1.6 ABU na centralce "włala" plus do tego na elpigazowskim redyktorze VEGA do 100 HP palił mi nawet nie połowe tego co Tobie. Tomasetto kosztuje połowę ceny reduktora Elpigazu i na dodatek założe się że ten reduktor elpigazu by Ci jeszcze pośmigał. Mojemu po 80 tysiącach wysiadł elektrozawór puszczający gaz do miksera. Koszt 80 zł z przesyłką - wymiana we własnym zakresie. Miałeś bardzo dobrą instalację a jakiś
papracz założył Ci polski reduktor który po malutkich przeróbkach bez problemu pasuje na podmiankę za VEGE i pali Ci jak smoczysko bo nie potrafił wyregulowac porządnie instalacji więc wpakował śrubę, dzięki czemu Twoja VOILA robi teraz za zwykły wyłącznik gazu a Ty masz zamiast II generacji Iszą. Normalnie mnie trzęsie jak widzę takich "fachowców" . Kurcze oddałem wszystkie papiery od gazu chlopakowi który kupił ode mnie golfa ale podam Ci za chwilę sklep gdzie ja się zaopatrywałem w części do tego reduktora (mam na mysli elpigazoski) znajdziesz tam sobie silniczek krokowy - bo w koncu nie wiem czy Ci wymontoał ten silniczek czy go łąskawie zostawił ?, i na forum w okolicach znajdziesz jakiś konkretny warsztat który Ci to wyreguluje. Nie wiem jak Ci sie tomasetto bedzie spisywal, ale czuję w kościach że ten elpigaz by jeszcze polatał. Po 100 tysiącach samochód (z tego co mi wiadomo nadal tak jest) pali nawet nie połowę tego co u Ciebie. OK masz większą pojemność to niech spali te 1-1,5 litra więcej ale nie dwa razy tyle :O Po autostradzie na 29 litrach auto załadowane w 4 osoby gaz tankowany na ESSO w Niemcach zrobiłem około 440 km. Na mieście nigdy nie wyskoczył ponad 10. Na trasie średnio 8 litrów palił.
[ Dodano: 2014-03-24, 02:20 ]
sklep to jest
www.nagaz24.pl a forum na którym się dowiesz gdzie jechac żeby sie nei wkurzac na paprochów masz tutaj :
http://lpg-forum.pl/warsztaty-lpg.html POWODZENIA