Duże spalanie LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Duże spalanie LPG

Postprzez rawcio11 » 10 mar 2014, o 22:16

Witam serdecznie duże spalanie gazu po wymianie reduktora na nowy oco chodzi może wiecie.....Czy to może przez złą regulacje reduktora mieszanki czy brak regulacji ,, Była też wymieniona uszczelka głowicy hm.....Jesto możliwe że od tego co dalej z tym zrobić inny gaziarz czy cos... palił 11-12L na 100 km w miescie mniej więcej .....Co robić dalej z tym może podjechać do innego fachowca i zrobić regulacje ,czy też coś idnego może być przyczyną ...Z góry wielkie dzięki....... :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
rawcio11
rawcio11
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 22:05
Lokalizacja: kraków

Duże spalanie LPG

 

Postprzez pietrasiak2 » 11 mar 2014, o 07:52

Moim zdaniem to albo inny gaziarz , lub sam przykręć śrubkę na reduktorze i sprawdź czy auto nie traci mocy oraz ile spala :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez rawcio11 » 15 mar 2014, o 15:47

Witam mocy to za dużej niema ,,ale spalnie jest duże musze chyba podjechac do gazia....Nie wiem oco chodzi z tym spalniem , a która śróbką można kręcić .....bo nie wiem
rawcio11
rawcio11
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 22:05
Lokalizacja: kraków

Postprzez pablomed » 15 mar 2014, o 17:04

Powoli, najpierw musisz sprawdzić co się dzieje na benzynie. Przecież przy zmianie uszczelki głowicy był zdejmowany rozrząd, może zaszła pomyłka przy jego montażu. Jeśli na benzynie wszystko jest ok to jest to tylko kwestia regulacji instalacji LPG o czym jest milion tematów.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

P

Postprzez rawcio11 » 21 mar 2014, o 21:33

Witam byłem na regulacji gazu , jak to można nazwać regulacje nie znam się na tym ale trwała może 30sek .Więc opisze...... Podjechałem do gaziarza niby i wjechałem na stację diagnostyczą podpięto do wydechu węża do pomiaru spalin pod monitor i kazał mi podniesc obroty i je utrzymywać przez czas regulacji i zaczął kręcić zaworkiem ,chyba tym co się mieści na wężu do od reduktora do gaznika co się ustawia miesznkę czy coś w tym stylu ,,,,,,pokręcił pokręcił prze 10sek i mówi że okey już ...I że troszeczkę miał za dużą mieszankę no i tyle sie dowiedziałem i koszt 50zł ..Przed regulacją zalałem gaz do fulla czyli weszło 27,5 LPG butla jest najprawdo podbnie 30L bo wybiło przy tankowaniu i po skasowałem licznik i zrobiłem 71 km i nalałem znowu do na stacje i poproszę do fulla i opad szczeny zapłaciłem 40zł -14L weszło ,czyli wychodzi że jakieś 18-19litrów na 100km.......Dalej niewiem oco chodzi ,,,,poprzedni własciciel poiedział mi ze przed wymianą reduktora na nowy i uszczelnieniu głowicy palił mu na całym tankowaniu butli czyli full robił 250km ...Nie wiem gdzie z tym sie dalej udać czy ta regulacja była taka jak powina czy może wydałem 5 dych za zabawę zaworkiem ...Proszę o pomoc co dale by pasowało zrobic z tym fantem bo chyba mi lepiej jeździc na paliwie jak na gazie i jak sprawdzic spalanie paliwa ...........plis :-o :-o :-o
rawcio11
rawcio11
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 22:05
Lokalizacja: kraków

Postprzez adams » 21 mar 2014, o 21:58

rawcio11 napisał(a):i jak sprawdzic spalanie paliwa ...........plis


Tak jak i gazu, lejesz do pełna robisz 100 w określonych warunkach typu albo miasto albo trasa albo cykl mieszany i jedziesz na stacje (najlepiej na jakąś bardziej znaną żeby się nie okazało że tankujesz na stacji gdzie paliwo jest 5 gr tańsze na litrze ale za to leci liczydło 2 razy szybciej) i znowu do pełna. a co do LPG to którą masz generacje u siebie ? I II czy może IV?
Avatar użytkownika
adams
Gaduła
 
Posty: 562
Dołączył(a): 2 cze 2007, o 03:10
Lokalizacja: włocek
Rocznik: 1994
Silnik: ABU
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez rawcio11 » 22 mar 2014, o 11:16

Odpisze nazwe reduktora to napisze ,bo ja się na tym nieznam pierwsze autko na gazie ....ta kto TDI
rawcio11
rawcio11
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 22:05
Lokalizacja: kraków

Postprzez adams » 22 mar 2014, o 22:55

I gen jest bez silniczka krokowego II generacja z silniczkiem na przewodzie idącym do miksera (wtryskiwacza gazu) - to tak w dużym uproszczeniu :)

[ Dodano: 2014-03-22, 21:59 ]
rawcio11 napisał(a):71 km i nalałem znowu do na stacje i poproszę do fulla i opad szczeny zapłaciłem 40zł -14L
To wychodzi nie 18-19 ale 19,7/100 :D Pali Ci wiecej niz moje 1.8 na pelnym bucie :mrgreen: Moze masz tam 1.8 bi turbo ? :-)
Avatar użytkownika
adams
Gaduła
 
Posty: 562
Dołączył(a): 2 cze 2007, o 03:10
Lokalizacja: włocek
Rocznik: 1994
Silnik: ABU
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez djfocus18 » 23 mar 2014, o 00:02

Mam ten sam problem :D na butli robię 150-200km (butla 33l.)
djfocus18
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 26 sty 2014, o 17:44
Lokalizacja: Katowice

Postprzez łukasz1983 » 23 mar 2014, o 00:06

rawcio11, Zrób tak jak piszę pablomed, sprawdź spalanie BP.
Jak będzie w normie,to albo masz wyciek LPG i stąd takie spalanie,lub zła regulacja.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez rawcio11 » 23 mar 2014, o 15:49

Witam ponownie przesyłam linka ze z fotkami to co było przed wymianą reduktora i co jest po wymianie ......Proszę o rozpatrzenie moich fhttp://www.fotosik.pl/moje_zdjecia.htm ... =1otek.....

[ Dodano: 2014-03-23, 14:50 ]
http://www.fotosik.pl/moje_zdjecia.html ... 2392&idx=1

[ Dodano: 2014-03-23, 14:56 ]
Nie wiem czy są widoczne bo niewiem jak je dodac tu na forum podaje jeszcze jednego linka..
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/242 ... 2c2fa.html

[ Dodano: 2014-03-23, 15:32 ]
Opisuje reduktory jakie mam i sterownik

[ Dodano: 2014-03-23, 15:46 ]
Redktor wymontowany to VEGA elpigaz i jakiś zaworek z wężem i gniazdem 4pin lub 5 już niepamiętam to chyba jest zawór na wężu co idzie do wtrysku tak mi się wdaje......Założony jest reduktor Tomasetto achille AT 07......Sterownik gazu jest ---VOLIA plus kod.AE 170...i teraz mam luźną wtyczkę od tego sterownika pozostawioną bo został odpięty ten zaworek krokowy czy jakoś tak to się nazywa ten 4 albo 5 pin...Czy to może zły reduktor jest założony i dlatego pali 18-20 na 100km czy tez może że został odpięty ten zaworek i jest luźna wtyczka teraz dodam że na wężu od reduktora do wtrysku(gaźnika)jest teraz zaworek pokrętło do regulacji.....Pomożecie coś może w tym temacie bo nie wiem co mam robić czy szukać jakegos normalnego fachowca od gazu czy skupić sie nad czymś idnym....Aha a może sterownik do dupy jest ,albo coś ..pozdr.... :padam: :cisza: :cisza: :cisza: :cisza: :cisza: :cisza: :cisza:
rawcio11
rawcio11
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 22:05
Lokalizacja: kraków

Postprzez łukasz1983 » 23 mar 2014, o 17:06

rawcio11, Kolego trafiłeś na kolejnego "fachowca" od gazu,który nie potrafił ustawić centralki,ściąga krokowca i wstawia śrubę.
Ja po kupnie auta też tak miałem,i palił 15/100.
Po założeniu krokowca i własnych ustawieniach spalanie spadło do średnio 9/100.
U ciebie ta wtyczka co została jest właśnie do krokowca.
Znajdź dobrego fachowca od gazu,niech ci zamontuje krokowca,i porządnie ustawi centralkę,lub sam go zamontuj,kup kabel do centralki i sam z pomocą ludzi z forum go ustawisz.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości