Duże spalanie lpg w golf 3 96r 1,6 jednopunkt 75km

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez FAFEK29 » 1 lis 2012, o 21:47

Witam spalanie w granicach 15l gazu. Dodam ze nie jestem laikiem pracowałem na warsztacie. cisnienie na cylindrach w granicach 11,wysokie napiecie w porzadku,termostat nowy,rożrzad,zapłon ok. koła normalne 14 cali,bez klimy.Silnik nie pokazuje błędów na vagu. odpala i jezdzi jak powinien nie brakuje mu mocy.Instalacja szczelna,zmieniłem 3 parowniki i to samo jest, musze jeszcze zagladnąć do mixera jaka średnica . proszę o podsunięcie jakiś pomysłów co może być uszkodzone. elektronika stag g l plus,ale podmieniałem silniczek krokowy na register reczny i jest to samo. pozdrawiam
FAFEK29
Berbeć

Postprzez hellboy1 » 3 lis 2012, o 21:17

A filterek gazu albo powietrza?
hellboy1
Berbeć

Postprzez FAFEK29 » 3 lis 2012, o 22:10

Witam filtr powietrza i gazu jest ok .A poreszto gdyby był zabity filterek lpg to ałto by się pewnie dławiło i nie miało siły.
pozdrawiam
FAFEK29
Berbeć

Postprzez ci-nek » 4 lis 2012, o 02:58

domyślam się że o takich rzeczach jak podpiecie kompa LPG nie trzeba pisać

ale czy zrobiłeś to też na PB? sprawdziłeś ustawienia TPS? może jest źle ustawiony i wali mu bardzo bogata mieszanką? jest to jakiś punkt zaczepienia o którym nei wspomniałeś.

i sprawdziłbym czy problem spalania wystęuje tez na PB, będzie wiadomo gdzie szukac przyczyny
ci-nek
Gaduła

Postprzez FAFEK29 » 4 lis 2012, o 17:06

Witam kolege i dzięki za zainteresowanie moin tematem.No więc tps nieruszałem.co do komputera lpg to jest prosty komp i niebardzo jest tam co w nim ustawiać.stag 2l.pozatym zamiast silniczka krokowego zakładałem zwykły register ręczny ,co wyklucza problem z komputerem lpg.CO do pracy na bęzynie też nadmiernie pali niewiem dokladnie ale napewno ponad 10 l. Może ktoś mi podpowie jak sprawdzić w vag ustawienie tps.

pozdrawiam
FAFEK29
Berbeć

Postprzez ci-nek » 4 lis 2012, o 17:16

nie wiem jak vag, ale wiem jak to zrobić pod maską