Trochę mi się nudzi to napisze wam jakie ja miałem problemy w ciągu 2 lat, a niestety troche ich było i jak je rozwiązałem.
Podkreślam to było u mnie, ja mam silnik 1,4 ABD 93 rok, 5 drzwi, 13 koła i troche rdzy na bagażniku Aha te myślniki oznaczają, że problem się powtórzył ale z innej przyczyny.
Dużo pali PB : sonda lambda do wymiany i lub czujnik temperatury cieczy chłodzącej
Dużo pali LPG:
- regulacja u gazownika bo np wymieniłem coś w aucie np, filter powietrza
- wymiana czujnika temperatury cieczy chłodzącej
Skaczą obroty:
- wymiana krokowca (mam na 4 piny i mimo to czyszczenie nic mi nie pomogło wtedy)
odradzam zamienniki pochodził u mnie 3 miesiące
- zapłon źle ustawiony
Mrugająca kontrolka od oleju:
Pompa oleju przestała działać i głośno chodził i ogólnie odradzam jazdę bo sie zatrze silnik.
Dokładnie nie wiem w czym był problem natomiast wiem, że mechanicy chcieli mnie skosić od 500zł za to. Znalazłem jednak normalnego mechanika po znajomości i okazało się że jakaś zaślepka od pompy odpadła koszt części 15 zł robocizna 100zł.
Brak mocy:
- wypalony palec i kopułka, przewody wys. napięcia oraz świece
- zapchany katalizator i zepsuta sonda lambda
- o 1 ząbek przestawiony rozrząd (podobno w naszych golfach to częste tzn ABD)
- źle ustawiony zapłon
Często się grzał silnik w lecie:
Tu gdzieś na forum to odkryłem i tam gdzie jest filtr powietrza tzn pod nim jest taka klapka i wkręciłem w plastik wkręta żeby zablokować tą klapkę w pozycji otwartej \. Przestał się grzać i lepiej się zaczął zbierać Ciekawe jak w zimie będzie.
Z rury chmura silnik nie jedzie płyn spiepszył:
Planowanie głowicy i wymiana uszczeliki.