Dymi z rury na gazie strzela i nie jedzie

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Dymi z rury na gazie strzela i nie jedzie

Postprzez morsdicti » 21 lis 2010, o 22:25

Witam,

Tydzień temu założyłem do swojego B5 sekwencyjny gaz. LECHIO Mini Sec na listwie wtryskiwaczy OMVL i z reduktorem TOMASETTO. Zrobiłem autem około 500km. Skończył sie gaz więc przełączyło na benzynę ... 2 dni pojeździłem na benzynie do przysłowiowego sklepu ... dzisiaj zatankowałem gazu 25litrow (w butle wchodzi 40 parę), silnik ciepły przełączyło na gaz no i auto przestało przyspieszać, szarpać gasnąć po wcisnięciu sprzęgła i dymić z rury jakby ktoś palił w piecu (facet jadący za mną mi aż długimi świecił, że coś nie tak). Strzela z rury puszcza kółka z gęstego siwego dymu (to nie para tylko dym bo śmierdzi spalenizna) a po zgaszeniu auta dym z rury leci jeszcze dobre 2-3 minuty (jak z komina się tli). Coś w tej butli z tyłu (mam w kole zapasowym) strzela i się przelewa.

Reduktora jest gorący, na wolnych obrotach silnik pracuje równo, problem jest przy jakimkolwiek przyspieszaniu na jakimkolwiek biegu. Po owtarciu maski śmierdzi gazem, ale to chyba normalne. Od komputera idzie gruba wiązka kabli na szerokiej wtyczce, ale jest też jeden kabel na 8 pinowej wtyczce który nie jest nigdzie podłączony, jest krótki sięga tylko do reduktora więc nigdzie indziej podłączony być nie mógł.

Na benzynie auto jedzie sprawnie bez komplikacji.

To co prawda nie Golf, ale auto z grupy VAG więc mam nadzieję, że pomożecie. Silnik 1.6 8V 101km.
morsdicti
Members
 
Posty: 625
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 23:55
Lokalizacja: Pomorskie

Dymi z rury na gazie strzela i nie jedzie

 

Postprzez K@mil » 21 lis 2010, o 22:28

Zle ustawiona dawka gazu tak mi sie wydaje :) ...

Ale najwazniejsze Gaz nowy to odrazu do gazownika :)

[ Dodano: 2010-11-21, 21:30 ]
morsdicti napisał(a):Po owtarciu maski śmierdzi gazem


Nic nie moze smierdzieć :)

morsdicti napisał(a):Od komputera idzie gruba wiązka kabli na szerokiej wtyczce, ale jest też jeden kabel na 8 pinowej wtyczce który nie jest nigdzie podłączony, jest krótki sięga tylko do reduktora więc nigdzie indziej podłączony być nie mógł.


kostka ktora podlacza sie pod kompa
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez v1rooz » 22 lis 2010, o 03:42

gaz nowy to napewno ustawiona zle dawka aby sie wszystko przegryzlo masz zapewne ustalony termin na kontrole i ustawienie juz normlane wiec objawy znikna,

a jak nie masz ustalonego termini tak mi sie wydaje ze jest to 1000km to podjedz do nich i niech zobacza, jest teraz zimno wiec zaczynaja sie pojawiac dymki ;)
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez pablomed » 22 lis 2010, o 15:36

Lecho to za młoda marka jeśli chodzi o sekwencję. Podejrzewam że już komputerek padł i silnik idzie na dwóch paliwach, szybko na gwarancje jedź i jak się powtórzy domagaj się wymiany na inna markę .
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez morsdicti » 22 lis 2010, o 17:00

A to jest wogóle możliwe ? Czytałem opinie o Lecho podobno to najszybszy sterownik itd ...

[ Dodano: 2010-11-22, 17:43 ]
ktoś mi doradził aby dolać płynu do zbiornika wyrównawczego aż po korek, że sie niby rozejdzie ... i rzeczywiście jak auto pracowało i było ciepłe to płyn był w normie ale teraz stał cały dzien i całą noć przychodzę i płynu było poniżej poziomu dolałem do oporu i ....... auto jeździ na gazie normalnie ... czy to mogło być przyczyną ? :| ja wiem, że reduktor jest wpięty w obieg no ale .... czy aż tyle by pociągnął jałowo ze zbiornika ?
morsdicti
Members
 
Posty: 625
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 23:55
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez K@mil » 22 lis 2010, o 23:39

Zalezy gdzie masz zamontowany parownik :) powinien byc na wysokosci zbiornika z plynem (petrygiem) albo troszke wyzej :) ... jak nie ma plynu to bedzie zamarzał bo nie bedzie miał chlodzenia :) ...

Jedz do gazownika szkoda czasu i kasy ktora zaplaciles za gaz :) gwarancja trzeba korzystac.
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez pablomed » 27 lis 2010, o 15:26

morsdicti napisał(a):Lecho podobno to najszybszy sterownik itd
kazdy sterownik działa na bieżąco - to slogany że szybszy wolniejszy. Każdorazowo modyfikuje czas pojedynczego sygnału wtryskiwacza benzynowego na potrzeby wtryskiwacza LPG. Ma być sprawdzona marka, lecho do trakowej bym nie zaliczył, zresztą masz na to dowód w postaci awarii..
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 44 gości