dziura

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

dziura

Postprzez dezerter35 » 7 sty 2013, o 21:52

zmieniłem filterek gazu i zrobiła się ,,dziura'' tzn jak wcisnę gaz to od około 2.3 tys obrotów do 2,6 tys obrotów jest jakby dziura muli go (potem jest ok )jak jadę to nie da rady przycisnąć do dechy bo go muli trzeba delikatnie góra dół z gazem żeby przeszedł powyzej 2,6 tys obrotów i potem normalna jazda co to może być bo sam filter to chyba nie to ?
dezerter35
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 1 lip 2012, o 07:51
Lokalizacja: zawiercie

dziura

 

Postprzez trollu » 8 sty 2013, o 01:39

regulacja. filtry kosztują grosze ale dlatego ja wolę jechać do gościa który mi podepnie kompa i sprawdzi mapy. u Ciebie jak się domyślam 2 gen ale regulacja by się przydała. na początek zrzuć klemę z aku na 15 min, reset ECU powinien pomóc
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pablomed » 9 sty 2013, o 00:00

reset ECU dla pracy na LPG niema znaczenia ( z wyjątkiem wolnych obrotów) ale wymiana filterka fakt nie powinna zrobić tej usterki - raczej przypadek i trzeba regulacji. Ale 100 procent pewności niema - upewnij się czy dobrze poskładałeś filtr, w skrócie chodzi o włożenie filterka dobrą stroną i o sprawdzenie położenia pewnego magnesiku - pastylki który tam powinien być i ma nie przytykać wypływu ani dopływu
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez k-m-r1 » 10 sty 2013, o 17:39

pablomed, jaki magnesik? u mnie nie ma magnesu i raczej nie spotkałem tego

ale słyszałem że niekóry dają ... ja myślałem o dodakiu kilku neodymowych do butli i na myśleniu staneło

instalacja jest do regulacji
możłiwe że porzednio nie cułeś dziury

do gazownika albo samemu kupis kabelek i nauczyc sie
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez trojeczkaGT » 10 sty 2013, o 18:05

dezerter mi sie tez zrobila taka "turbo dziura lpg" tez przy ok 2500 3000 obr nagle podczas jazdy jade jade a tu bum "turbo dziura"

ale 70 km wczesniej zatankowalem lpg i czuje ze to dziadoski gaz poprostu polecam wyjezdzic i pojechac na najlepsza stacje ten raz i zatankowac i zobaczyc

mi turbo dziura juz ustepuje powoli bo dotankowalem dobrego lpg i troche sie polepszyl a niedlugo zatankuje do pelna dobry lpg

[ Dodano: 2013-01-14, 15:05 ]
Huraaaa Panowie i Panie odkrylem skad sie robila "turbo dziura na lpg"

wezyk od podcisnienia spadl ten wezyk co jest za wtryskiem w tej czarnej obudowie od dolotu.

efekt ze poszarpywalo wlasnie przy okreslonym zakresie obrotow a potem bylo ok
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez dezerter35 » 15 sty 2013, o 18:49

a gdzie powinien iść ten wężyk co jest od tyłu przy monowtrysku ? tam mam włożony a drugi koniec nie mogę dojść gdzie



http://www.eter-mot.info/files/e15a_1%20%20509.JPG


to ten czarny od dołu
dezerter35
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 1 lip 2012, o 07:51
Lokalizacja: zawiercie

Postprzez k-m-r1 » 16 sty 2013, o 00:15

to są weżyki od sterowania ssaniem i oparami

sterowanie by silnik zasysał ciepłe powietrze znad wydechu gdy jest zimny szybciej nagrzewa sie ...

opary? tak są niby dolapane w silniku powinien cykac zaworek .... a sory ja mam 1.4 wienc nie wiem jak jest w 1.8
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez trojeczkaGT » 16 sty 2013, o 00:25

dezerter tutaj masz zaznaczone ktore wezyki u mnie byl wypiety ten z cyfra 3 i dlatego mial "turbo dziure na lpg" wezyk idzie normalnie do obudowy filtra powietrza zobacz czy masz ktorys odpiety.

Obrazek
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez dezerter35 » 17 sty 2013, o 16:19

trojeczkaGT napisał(a):dezerter tutaj masz zaznaczone ktore wezyki u mnie byl wypiety ten z cyfra 3 i dlatego mial "turbo dziure na lpg" wezyk idzie normalnie do obudowy filtra powietrza zobacz czy masz ktorys odpiety.

Obrazek




gdzie ten wężyk 3 idzie ja takiego nie mam on jest od przodu czy jak?
dezerter35
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 1 lip 2012, o 07:51
Lokalizacja: zawiercie

Postprzez trojeczkaGT » 18 sty 2013, o 01:03

jak nie masz to musisz zrobic. te wezyki ida z tylu silnika nie od przodu
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości